28.11.2023 р. Реалізуємо освітні завдання за темою ”Різні сімейки” підтема ”Пташині сімейки”.
1. Розпочніть день із хвилинки краси у галереї світлин із зображенням різних птахів. Діти почергово називають, що красивого вони побачили (забарвлення пір’я, крила та інше). Запитайте: Що можуть бачити птахи такого, що не бачить тварини й риби? (великий простір зверху). Попросіть дітей уявити себе птахом (стати на стільчики розправити крила і подивитися вниз – що вони відчувають? Наприкінці ранкового кола повторіть творчу закличку “Ми співаємо…”
2. Вивчить із дітьми пальчикову гру “Мама, тато, баба, дід…” (В. Гринько), повторіть її декілька разів. Скажіть, що у птахів теж є сімейки, покажіть їх на світлинах. Повідомте, що одні птахи відлітають на зиму у теплі краї, а інші залишаються зимувати. Розділіть світлини на дві групи (наприклад, із картинками сонечка та зимової хмарки) та попросіть дітей прикріпити їх магнітами на різних частинах дошки та назвати цих птахів.
3. Рухлива гра “У зоопарку”. Назвіть дітей виконувати різні рухи: ходити перевалюючись (качка); підіймати високо ноги в колінах (чапля), швидко бігати (страус) того. Зміст гри: діти виконують рухи птахів після сигналу.
4. Сприймання та обговорення художнього твору (Р. Дудка “Дружня сім’я”): Кого ви бачите на картині? Які це пташки? Що вказує на те, що це казкові птахи? Що ще цікавого ви помітили? Як розташувала пташок на картині художниця? Підсумуйте: в родині старші члени сім’ї підтримують молодших (“ніби тримають на своїх плечах”).
5. Запропонуйте дітям художньо – ігрове завдання: прикрасити рушничок візерунком.
6. Художньо – творча діяльність у альбомі. Запросіть дітей намалювати красиву пташку на килимку. Придумати візерунки для оздоблення пташки: спочатку провести по ній пальчиком, а потім – пензлями. Діти мають розповісти про свою пташечку.
Вихователь: Інна НІКОЛАЄНКО.