29.04.2024р.Реалізуємо освітні завдання за темою:”Рухи в природі”(підтема:”Спробуй повтори”).

Доброго дня шановні батьки та діти.

1. Для швидкого включення дитини в активну діяльність запросіть її перетворитися у тварину та відтвори рухи. Перші кілька прикладів наведіть самі зайчик стрибає ось так, рибка пливе ось так (імітуйте відповідні рухи). Дитина має повторювати рухи, називати їх.

  1. Звертайте увагу на вживання дієслів які відображають манеру пересування тварин. Доповнюйте активний словник прикметниками, які описують характерні рухи тварин прудка ящірка, швидка лань, косолапий ведмідь, стрімка білка, хижий тигр тощо.
    Поясніть малюку, що рух для тварин – здатність переміщатися з одного місця на інше відіграє величезну роль в їхньому житті. Пересуваючись, тварини відшукують їжу, захоплюють, живляться, бавляться, тікають від хижаків. Деякі види рухів у тварин сформовані відповідно до умов середовища та способу життя плаваня, повзання, лазіння, ходіння, біг, стрибання, літання.

Перегляньте відео «Способи пересування тварин» перейшовши за посиланням:

  1. Запропонуйте відтворити разом із малюком рухи, погравши в гру: «Яка тварина ти скажи як рухається покажи»; плаваємо, як…. повземо, як…. лазимо, як…. ходимо, як бігаємо, як стрибаємо як,літаємо, як Повідомте дитині що ти маєш приймати участь у грі і повторювати, бо у нас сьогодні «повторялочки».
    4. Організуйте розглядання картинок із зображенням тварин в русі.
  2. Обговоріть зображене та доповніть своїми зображеннями. Запитайте у малюка :Що робить птах? (летить). Що робить тигр? (причаївся / ховається), «Що робить равлик?, білочка? (горішки гризе), Що робить їжачок? (ховається, скрутився в клубочок) тощо. До кожної тварина яку ви оберете продовжіть серію запитань до дитини : А навіщо він/вона це робить? Для чого? А чи може (дія навпаки наприклад, білочка літати)? А що б було, якби міг/могла? Заохочуйте дитину уявляти та фантазувати. Які з перелічених рухів може виконати людина. Перевірте разом (стрибати, бігти, сісти тощо).

Дидактична гра «Дії тварин» , щоб переглянути і пограти перейдіть за посиланням:

6.Організуйте прослуховування аудіозапису французької популярної композиції «Жайворонок» оркестру П. Моpia. Розкажіть про сучасні телепередачі та канали , які ознайомлюють з життям тварин нашої планети.

https://www.youtube.com/watch?v=f3GDQrYcYl0

7..Розгляньте картину Едуардо Тінгатінга, «У джунглях».


Проведіть  бесіду: Що відбувається на картині? Що ти бачиш тут такого, що дозволяє тобі так думати?
Що ще тут відбувається? Що можна сказати про цих персонажів? Хто з персонажів зображений у русі ? Що можна сказати про те, де це відбувається? Уяви себе серед цієї природи. Які звуки ти почуєш? Акцентуйте увагу дитини на тому, як художник зобразив ходу слоненят, пурхання птахів, «розмову» жирафів. Проаналізуйте з дитиною пози персонажів картини. Нехай малюк  спробує їх зімітувати.
8.Малювання «Слон». Перед початком роботи перегляньте відео, перейшовши за посиланням:

Помилуйтесь чудовою роботою похваліть малюка за старання.

Бажаємо приємного спілкування з дитиною.

Вихователь: Тетяна ГНОЙОВА.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *