30.04.2020р.- Реалізуємо освітні завдання за темою “Врятуй себе сам”

Завдання І

Перегляньте розвивальний мультфільм “Безпечна поведінка в побутових умовах”, проведіть обговорення після перегляду.

 

У кожної людини є своя маленька країна – це її домівка, де мешкають найрідніші люди. Сьогодні спробуйте створити свою маленьку країну, а  допоможуть вам у цьому звичайні аркуші паперу.

Для роботи вам знадобиться: аркуші паперу форматом А4, фломастери, фарби, баночки для води, пензлики,  картки «Казкові персонажі».

1.Розучіть разом з малюком вірш привітання.

Я всміхаюсь сонечку:

«Здрастуй золоте!»

Я всміхаюсь квіточці,

Хай вона цвіте

Всміхаюсь дощику:

«Лийся, мов із відра!»

І тобі всміхаюся,

Зичу я добра!

2.Вправа «Мій будиночок»

  1. Квадратний аркуш паперу згинаємо по діагоналі так, щоб утворився трикутник.
  2. Загинаємо 1/3 частину трикутника так, щоб утворилася зовнішня складка.
  3. Відкриваємо утворену складку, загинаючи донизу верхній кут.
  4. Нижній край утвореного чотирикутника тягнемо вгору, роблячи складку – дах будиночка.
  5. Правий нижній кут фігури загинаємо вбік, щоби будиночок мав опору.

6.Після того, коли будиночок уже зроблений, пропонуємо дитині його розфарбувати за власним смаком.

 

Далі пропонуємо дитині розповісти про мешканців будиночку як про казкових героїв. Для цього використовуємо колоду карток «Казкові персонажі».

3.Вправа «Мешканці дому»

Орієнтовні запитання для роботи з дитиною:

  • На якого казкового персонажа схожий господар цього будиночку?
  • Яким персонажем є ти?
  • Як почувається твій герой у будиночку?
  • Чим люблять займатися мешканці дому?
  • Чи дружать вони між собою? (якщо дитина відповідає, що ні, то можна запропонувати скласти невеличку історію про те, як у будиночок прийшов мир. З цією метою можна використати інших казкових персонажів).

Вихователь: Істифєєва А.В.

Завдання ІІ.

Організуйте обговорення ситуацій спираючись на ілюстрації.

 

Запитання для обговорення:

  • Чому не можна сидіти на підвіконні?
  • Чому не можна відчиняти двері, коли ти сам вдома?
  • Чому небезпечно розмовляти з незнайомою людиною?
  • Чи можна займати безпритульних тварин?

Запросіть дитину  до гри:

 « Вибери номер»

Мета: вправляти у використанні засвоєних знань та способів дій в ігрових ситуаціях. Поглиблювати і розширювати знання  про професії людей, які надають нам першу допомогу (лікар, пожежник, міліціонер). Розвивати мислення, пам’ять. Виховувати обережність.  Дитині пропонується оцінити ситуацію і у відповідності з нею, вибрати номер телефону на зображенні необхідної служби.

Наприклад:

– Яку службу ми викличемо , якщо сталася пожежа?

«Сигнали світлофора»

Мета: розвивати увагу, закріпити значення сигналів світлофора.

Дорослий показує врозбивку сигнали світлофора (це можуть бути кружечки відповідних кольорів), при зеленому світлі  – дитина тупає ногами; при жовтому –  плескає у долоні; при червоному – не робить нічого.

Запропонуйте дитині  практичну вправу «Чим можна гратися?»

Мета гри: закріплення знань про небезпечні предмети та способи поводження з ними; розвиток мислення та уяви; виховання відповідального ставлення до свого життя та життя оточуючих.

Дорослий пропонує дитині обрати по одній картці  із зображенням безпечного та небезпечного предмета та обґрунтувати свій вибір. За кожну правильну відповідь дитина отримує фішку (нею може бути кружечок, ґудзик і т.д.). По закінченню гри, дитина рахує, скільки правильних відповідей вона дала.

Орієнтовні запитання дорослого:

  1. Чому ти вважаєш цю річ безпечною?
  2. Чому ти вважаєш цю річ небезпечною?
  3. Як часто ти граєшся з цією річчю?
  4. Чи дозволяють батьки тобі гратися з цією річчю?
  5. Чому ти граєшся з цією небезпечною річчю без дозволу батьків?
  6. Які правила необхідно виконувати при користуванні цією річчю?

Використовуючи мнемотаблицю запропонуйте малюкові вивчити вірш.

Зацікавте дитину пройти лабіринти.

Підведіть підсумок. 

Вихователь : Гнойова Тетяна Павлівна.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *