27.04.2022р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Парк професій” (підтема “Як люди обирають професію?”)
1. Розкажіть дитині:
Завдання №11 в Книзі дошкільника допоможе Вам познайомити дитину з різними типами професій (людина – людина, людина – природа, людина -техніка та ін.)
2. Прислів’я «Де народився, там і згодився».
– Запросіть дитину поміркувати над прислів’ям;
– З’ясуйте разом, що означає це твердження;
– Підсумуйте відповідь дитини, що фахівець в одній справі – в іншій може не бути майстром;
– Поясніть, що це твердження справедливе і для рослин, і тварин: народжені в теплому кліматі, важко пристосовуються до холодного клімату;
– Попросіть дитину аргументувати таку думку прикладами.
3. Мовленнєва гра «Підбери слова».
Завдання:
– Розглянути картинку.
– Дорослий називає якості й уміння, дитина відповідну професію, де такі якості й уміння потрібні;
– Дорослий називає характерні дії, дитина – відповідну професію.
4. Читання казки В.Сухомлинського “Ремісник і різець”.
Майстер працював Різцем по дереву — вирізував Троянду. Різець маленький, сталевий, блискучий. У руках Майстра він був слухняним і вправним.
Не закінчивши роботу, Майстер кудись пішов, і Різець залишився на столі. В майстерню зазирнув Ремісник. Бачить лежить блискучий ножик. А поряд — незакінчена Троянда. Взяв Ремісник Різець і хоче вирізати пелюстки Троянди. Але нічого в нього не виходить. Крише Різець Троянду, псує роботу Майстра.
Здивувалась Троянда:
— Різцю, чого ти раптом так погано почав працювати?
Різець відповідає:
— Я просто шматочок криці. Я стаю Різцем, коли мене бере в руки Майстер. А коли торкається Ремісник — я не Різець, а просто ножик.
– Запитайте у дитини, чому вчить ця казка?
– Підведіть дитину до висновку, що кожна людина є майстром своєї праці і тому має працювати за своєю професією, адже вчитель не може бути лікарем, лікар не може бути актором, так і у нашій казці ремісник не зміг стати майстром, щоб заволодіти різцем.
5. Вправа на рахування.
6. Робота з «Книгою дошкільника» (завдання №12)
7. Перегляд “Професії для дітей”
Вихователі: Друк Л.В., Силка О.Д.