05.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою”День- ніч; ранок- вечір”.
Завдання 1.
Шановні батьки, проведіть з дитиною зарядку з закріпленням поняття ” день-ніч”. Промовляйте разом з дитиною слова руханки та спонукайте виконувати відповідні рухи.
-Чорна нічка світ накрила
(розкритими долоньками плавні рухи вниз)
Спатоньки усіх просила.
(дві долонь під щічку)
Після нічки білий день
(руки розкритими долоньками розводять у сторони)
Із пташками заспівав пісень!
(стрибають, махають руками).
Завдання 2.
Розгляньте з дітьми сюжетну картину ” Ранок починається”.
Запропонуйте відповісти на питання:
1.Що відбувається на картині?
2.Чи всім подобається початок дня?
3.Який настрій у хлопчика? мами?
4.Що люди роблять вранці?
5.Назви предмети, які люди використовують вранці та ввечері.
Пограйте в гру ” І я”: називаєте ранкові дії, дитина має повторити назву дії у фразі: ” І я …вранці чищу зуби”.
Завдання3
Виконайте завданя в Альбомі художньо – творчої діяльності , частина 2,сторінка 24.
Запросіть дитину обвести пальчиком кругленьки вишеньки і їх хвостики, також провести пальчиком по вишитих стрічках на рушничку.
Запропонуйте намалювати візерунок на рушнику- вишеньки з хвостиками, вишиті стрічки.
Завдання 4.
Пограйте з дитиною у гру “Утворюємо асоціативні пари”: яка річ мені знадобиться зранку, яка вдень, яка ввечері, яка вночі?
Варіант: подушка-вночі, гантелі -зранку, іграшки- вдень.
Заохочуйте до пояснення ” Чому саме так ти думаєш/Звідки ти знаєш/”
Завдання 5.
Покажіть дитині, як застеляти ліжко. Назвіть усю послідовність цього процесу. Застеліть постіль разом. Акцентуйте увагу, що всі дорослі та діти зранку застеляють своє ліжко.
Завдання 6.
Виконайте завдання в Книзі малюка, ст.56
Підготували вихователі: Трохимчук О.І., Іщенко О.М.
Завдання для дітей з особливими освітніми потребами:
1.Вправа на рівновагу:
Дитина повинна:
а) пройти по накресленій лінії (пряма, круг, хвиляста);
б) пробігти по дошці, несучи який-небудь предмет.
2.Уважно розгляньте картинку та відтворіть разом з дитиною послідовність дій:
3 вправа:
Виставляють однорідні предмети різного розміру (грибочки, човники, ляльки і т.д.). Дитині пропонують показати найбільшу – найменшу.
Підготувала асистент вихователя Фурса А.В.