05.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою”День- ніч; ранок- вечір”.

Завдання 1.

Шановні батьки, проведіть з дитиною   зарядку з закріпленням поняття ” день-ніч”. Промовляйте разом з дитиною слова руханки та спонукайте виконувати відповідні рухи.

-Чорна нічка світ накрила

(розкритими долоньками плавні рухи вниз)

Спатоньки усіх просила.

(дві долонь під щічку)

Після нічки білий день

(руки розкритими долоньками розводять у сторони)

Із пташками заспівав пісень!

(стрибають, махають руками).

Завдання 2.

Розгляньте з дітьми сюжетну картину ” Ранок починається”.

Запропонуйте відповісти на питання:

1.Що відбувається на картині?

2.Чи всім подобається початок дня?

3.Який настрій у хлопчика? мами?

4.Що люди роблять вранці?

5.Назви предмети, які люди використовують вранці та ввечері.

 

Пограйте в гру ” І я”: називаєте ранкові дії, дитина має повторити назву дії у фразі: ” І я …вранці чищу зуби”.

Завдання3

Виконайте завданя в Альбомі художньо – творчої діяльності , частина 2,сторінка 24.

Запросіть дитину  обвести пальчиком кругленьки вишеньки і їх хвостики, також провести пальчиком по вишитих стрічках на рушничку.

Запропонуйте  намалювати візерунок на рушнику- вишеньки з хвостиками, вишиті стрічки.

Завдання 4.

Пограйте з дитиною у гру “Утворюємо асоціативні пари”: яка річ мені знадобиться зранку, яка вдень, яка ввечері, яка вночі?

Варіант: подушка-вночі, гантелі -зранку, іграшки- вдень.

Заохочуйте до пояснення ” Чому саме так ти думаєш/Звідки ти знаєш/”

                                               

                             

Завдання 5.

Покажіть дитині, як застеляти  ліжко. Назвіть усю послідовність цього процесу. Застеліть постіль разом. Акцентуйте увагу, що всі дорослі та діти зранку застеляють своє ліжко.

Завдання 6.

Виконайте завдання в Книзі малюка, ст.56

Підготували вихователі: Трохимчук О.І., Іщенко О.М.

 

Завдання для дітей з особливими освітніми потребами:

1.Вправа на рівновагу:

Дитина повинна:
а) пройти по накресленій лінії (пряма, круг, хвиляста);
б) пробігти по дошці, несучи який-небудь предмет.

 

2.Уважно розгляньте картинку та відтворіть разом з дитиною послідовність дій:

3 вправа:

Виставляють однорідні предмети різного розміру (грибочки, човники, ляльки і т.д.). Дитині пропонують показати найбільшу – найменшу.

Підготувала асистент вихователя Фурса А.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *