10.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання з теми “Лісові рослини” підтема “Де росте найкрасивіша ялинка або скільки ялинок у лісі”
Доброго ранку, дорслі та малюки.
Що таке природа
Ти живеш на чудовій, квітучій планеті, ім’я якій -Земля, її освітлює і обігріває Сонце.
Без сонячного світла і тепла не було б життя. Не могло б існувати життя і без повітря й води.
Планета Земля утворилася дуже давно багато мільйонів років тому. І весь час змінювалася. На місці морів піднімалися гори. Озера перетворювалися на болота. Виникали пустелі. Виростали й зникали ліси. З’являлися і змінювалися живі організми.Нині на планеті Земля майже скрізь ростуть різноманітні рослини. Всі рослини змінюються протягом року і прикрашають Землю по-своєму. Розкажи про свої спостереження в різні пори року. Надзвичайно багатий і тваринний світ Землі. Кожної пори року змінюється життя тварин. Пригадай як.
Не всі живі організми можна побачити неозброєним оком. Коли було винайдено мікроскоп, учені виявили, що у воді, повітрі, на поверхні предметів і навіть на тілі людини є найдрібніші живі організми-бактерії.
Усе, про що тут згадувалося: світло, повітря, вода, річки й озера, моря і гори, живі організми належить до природи.
Ти запитаєш: а людина? Людина, як і всі живі організми, – частина природи. Але людина – істота розумна. Тільки вона здатна створювати те, чого ніколи не було в природі. Назви предмети, зроблені людьми.
Отже, природа – це все, що тебе оточує, крім того, що зроблено людиною.
1.Запропонуйте малюку переглянути відео ролик та розгадати загадки.
2.Виконайте разом з дітьми розвивальне завдання:
Розгляньте разом з дитиною уважно малюнок. Попросіть дитину назвати дерева, які вона бачить на малюнку. Необхідно з’єднати дерева з їх листочками та плодами. Як називаються плоди цих дерев? Запропонуйте дитині намалювати листя та розфарбувати його. Які дерева дитина бачила у реальному житті? Розкажи де це було.
3. Пограйте разом з малюком в дидактичну гру “З якого дерева листок?”
4.Вивчіть разом з дитиною приказку про весну. Обговоріть разом з дитиною її значення.
Приказка: “Весна не за горами, вона приходить, не давши телеграми”.
5. Пальчикова гра.
6.Робота в альбомі для художньої творчості.
Запропонуйте малюку виконати художньо ігрове завдання у альбомі : намалюйте фарбами за допомогою пальчика лісових тваринок, сову та перші квіти. У альбоі дитина малює фарбами ялинку за допомогою 4-х пальчиків. Зверніть увагу на те, яка густа крона у цього дерева. Можливо, хтось ще прийшов помилуватися ялинкою? Нехай малюк після закінчення роботи скледе розповіль про те, що намалював.
Вихователі групи:
Істифєєва А.В., Населевська Г.М.