19.05.2022р. Завдання для дітей з особливими освітніми потребами.
Вправа „Знайди схоже”
Мета: розвиток логічного і образного мислення, уміння аналізувати.
– Поглянь на малюнки, що на них зображено?
– Знайди на малюнках і покажи однакових тваринок.
Вправа «Емоції».
Мета: розвиток уяви, формування уміння розуміти свої та чужі емоції.
Відтвори на обличчі і покажи в дзеркалі емоції:
– Насупитись, як осіння хмара, ображена дитина;
– Розсердитись, як зла чаклунка, голодний вовк;
– Злякатися, як зайчик, побачивши лисичку;
– Посміхнутися, як кіт на сонечку;
Посміхнутися, як хитра лисиця.
Тренуємо логіку: «Житла тварин»
Це завдання дозволить потренувати логічне мислення, покращити навички мовлення, збагатити словниковий запас, а також сприятиме розвитку дрібної моторики. Дитині треба уважно подивитись на два стовпчики з картинками: ліворуч розташовані зображення живих істот, праворуч – зображення різних видів житла. Дитині треба подумати та з’єднати лініями кожну істоту з тим місцем, де вона зазвичай мешкає (жабеня – озеро, собака – будка, кішка – будинок, півник – курник, пташка – гніздо, корова – хлів, кінь – стійло у стайні), а потім пояснити свій вибір.
Асистент вихователя
Бондаренко Н.М