19.05.2022р. Завдання для дітей з особливими освітніми потребами.

Вправа „Знайди схоже”

Мета: розвиток логічного і образного мислення, уміння аналізувати.

– Поглянь на малюнки, що на них зображено?

–  Знайди на малюнках і покажи однакових тваринок.

Вправа «Емоції».

Мета: розвиток уяви, формування уміння розуміти свої та чужі емоції.
Відтвори на обличчі і покажи в дзеркалі емоції:
– Насупитись, як осіння хмара, ображена дитина;

– Розсердитись, як зла чаклунка, голодний вовк;

– Злякатися, як зайчик, побачивши лисичку;

– Посміхнутися, як кіт на сонечку;

Посміхнутися, як хитра лисиця.

Тренуємо логіку: «Житла тварин»

Це завдання   дозволить потренувати логічне мислення, покращити навички мовлення, збагатити словниковий запас, а також сприятиме розвитку дрібної моторики. Дитині треба уважно подивитись на два стовпчики з картинками: ліворуч розташовані зображення живих істот, праворуч – зображення різних видів житла. Дитині треба подумати та з’єднати лініями кожну істоту з тим місцем, де вона зазвичай мешкає (жабеня – озеро, собака – будка, кішка – будинок, півник – курник, пташка – гніздо, корова – хлів, кінь – стійло у стайні), а потім пояснити свій вибір.

Асистент вихователя

Бондаренко Н.М

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *