23.05.2022 – Реалізуємо освітні завдання за темою “Магазин” (підтема “Продавець-покупець”)
Доброго ранку батьки та діти!!!
1. Проведіть разом з дитиною пальчикову вправу “Моя сім’я”(дитина загинає пальчики).
Мама, тато, дід, бабуся,
Всіх назву – не полінюся,
Старший братик і сестричка –
В нас сімейка невеличка.
– Уточніть у дитини, скільки всього членів родини? Скільки дітей у сім’ї? Зауважте, що дитина, яка рахує, також член сім’ї. Почніть розмову з дитиною про магазин з аналізу цього слова: що це за особливе місце? Що продають у магазинах? Чому магазини важливі для людей? Що називають товаром? Що купують частіше – телевізори чи продукти? Одяг та іграшки чи хліб? Навіщо в магазині візки та корзинки? Хто купує товари? Хто працює в магазині? Чому в магазинах не працюють діти? Розкажіть про електронні магазини, в яких сучасний покупець може обрати свою покупку за допомогою інтернету, і її привезуть прямо додому.
2. Проведіть мовленнєву вправу “Закінчи речення”:
– У магазині “Овочі і фрукти” продають… У магазині “Іграшки можна купити”… Якщо необхідно купити хліб, то необхідно звернутися… В магазині не можна… У магазині треба…
3. Трішки математики. Проведіть з дитиною гру “Скільки?”
– Спочатку запропонуйте дитині порахувати крапочки на крильцях жучків. Запитайте у дитини: “Скільки крапочок на лівому крилі? А на правому? На якому крилі більше крапочок і на скільки? Що треба зробити, щоб було порівну?
4. Запропонуйте дитині виконати розвивальне завдання.
– Розгляньте картинку. Назви, що ти бачиш. Де можна придбати ці речі? (в магазині) Добрику необхідно відібрати товари для тата, а Веселинці – для мами. Розкажи, що в тебе вийшло. Чи є на картці товари, які підходять і для хлопців, і для дівчат? Назви їх.
5. Розгляньте сюжетну картину “Свіжий хліб”, проведіть бесіду.
– Попередньо обговоріть з дитиною, що є товари, які купують найчастіше. Обсудіть: Свіжий хліб – це який? Як сказати по-іншому? Коли має бути спечений хліб, щоб зранку потрапити гарячим у магазини? Чия праця потрібна, щоб хліб зранку потрапив у магазин? Чому до хлібного магазину покупці приходять часто? Що можна купити в хлібному магазині?
6. Прочитайте дітям вірш В. Правоторової “Бабуся у супермаркеті”з подальшим обговоренням.
Статечна пані у капелюшку
Взяла цукерки, взяла ватрушку,
взяла у пачечці мармелад,
І м’ятну жуйку, і лимонад,
Поклала в кошик, пішла до каси,
Сказала: “Дуже не маю часу.
Візьміть скоріше із мене гроші.
У мене настрій такий хороший!
До мене має прийти онука.
Можливо, в двері вона вже стука?”
А я на пані оцю дивлюся –
Ну геть така, як моя бабуся.
Запитання до обговорення:
– Що купила бабуся у супермаркеті?
– Чому вона поспішала?
– Який у неї був настрій?
– Чи схожа ця пані на твою бабусю? Чому?
– А ти радієш зустрічам зі своєю бабусею? Чому?
7. Проведіть мовленнєву вправу “Назви магазин”
– Як називається магазин, де продають взуття? В якому магазині продають рибу? Назви магазин, в якому продають продукти? У якому магазині продають меблі? У якому магазині продають одяг? Іграшки?
8. Запропонуйте дитині переглянути мультфільм “Свинка Пеппа. У магазині”. Проведіть бесіду за змістом мультфільма.
Вихователі групи:
Істифєєва А.В., Чорноусенко М.О.