23.05.2022 – Реалізуємо освітні завдання за темою “Магазин” (підтема “Продавець-покупець”)

Доброго ранку батьки та діти!!!

1. Проведіть разом з дитиною пальчикову вправу “Моя сім’я”(дитина загинає пальчики).

Мама, тато, дід, бабуся,

Всіх назву – не полінюся,

Старший братик і сестричка –

В нас сімейка невеличка.

–  Уточніть у дитини, скільки всього членів родини? Скільки дітей у сім’ї? Зауважте, що дитина, яка рахує, також член сім’ї. Почніть розмову з дитиною про магазин з аналізу цього слова: що це за особливе місце? Що продають у магазинах? Чому магазини важливі для людей? Що називають товаром? Що купують частіше – телевізори чи продукти? Одяг та іграшки чи хліб? Навіщо в магазині візки та корзинки? Хто купує товари? Хто працює в магазині? Чому в магазинах не працюють діти? Розкажіть про електронні магазини, в яких сучасний покупець може обрати свою покупку за допомогою інтернету, і її привезуть прямо додому.

2. Проведіть мовленнєву вправу “Закінчи речення”:

–  У магазині “Овочі і фрукти” продають… У магазині “Іграшки можна купити”… Якщо необхідно купити хліб, то необхідно звернутися… В магазині не можна… У магазині треба…

3. Трішки математики. Проведіть з дитиною гру “Скільки?”

– Спочатку запропонуйте дитині порахувати крапочки на крильцях жучків. Запитайте у дитини: “Скільки крапочок на лівому крилі? А на правому? На якому крилі більше крапочок і на скільки? Що треба зробити, щоб було порівну?

4. Запропонуйте дитині виконати розвивальне завдання.

–  Розгляньте картинку. Назви, що ти бачиш. Де можна придбати ці речі? (в магазині) Добрику необхідно відібрати товари для тата, а Веселинці – для мами. Розкажи, що в тебе вийшло. Чи є на картці товари, які підходять і для хлопців, і для дівчат? Назви їх.

 

5. Розгляньте сюжетну картину “Свіжий хліб”, проведіть бесіду.

–  Попередньо обговоріть з дитиною, що є товари, які купують найчастіше. Обсудіть: Свіжий хліб – це який? Як сказати по-іншому? Коли має бути спечений хліб, щоб зранку потрапити гарячим у магазини? Чия праця потрібна, щоб хліб зранку потрапив у магазин? Чому до хлібного магазину покупці приходять часто? Що можна купити в хлібному магазині?

 

6. Прочитайте дітям вірш В. Правоторової “Бабуся у супермаркеті”з подальшим обговоренням.

Статечна пані у капелюшку

Взяла цукерки, взяла ватрушку,

взяла у пачечці мармелад,

І м’ятну жуйку, і лимонад,

Поклала в кошик, пішла до каси,

Сказала: “Дуже не маю часу.

Візьміть скоріше із мене гроші.

У мене настрій такий хороший!

До мене має прийти онука.

Можливо, в двері вона вже стука?”

А я на пані оцю дивлюся –

Ну геть така, як моя бабуся.

Запитання до обговорення:

–  Що купила бабуся у супермаркеті?

–  Чому вона поспішала?

–  Який у неї був настрій?

–  Чи схожа ця пані на твою бабусю? Чому?

–  А ти радієш зустрічам зі своєю бабусею? Чому?

7. Проведіть мовленнєву вправу “Назви магазин”

–  Як називається магазин, де продають взуття? В якому магазині продають рибу? Назви магазин, в якому продають продукти? У якому магазині продають меблі? У якому магазині продають одяг? Іграшки?

8. Запропонуйте дитині переглянути мультфільм “Свинка Пеппа. У магазині”. Проведіть бесіду за змістом мультфільма.

9. Робота з набором розвивальних завдань.
Картка № 88.

Вихователі групи:

Істифєєва А.В., Чорноусенко М.О.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *