26.05.2022 – Реалізуємо освітні завдання за темою “Магазин” (підтема “Продавець-покупець”)
Доброго дня дітям і батькам!!!
1. Робота з коректурною таблицею «Як зберегти здоров’я»
Спочатку поміркуйте разом з дитиною: що мають на увазі, коли говорять «Здоров’я на базарі не купиш»? Чому не можна купити здоров’я? Як змінюється життя, коли людина захворіла? Як піклуватись про здоров’я?
Назви:
- Які предмети необхідні для лікування?
- Що може бути причиною хвороби?
- Предмети гігієни?
- Які предмети допомагають бути охайними і красивим?
- Які продукти у великій кількості можуть завадити здоров’ю?
- Які дії загартовують організм?
Поміркуй:
- Зуби чи язик допомагають взнати, що предмет твердий; солоний?
- Які предмети гігієни можуть бути спільними, а які тільки особистими?
- Чому мікроби можуть бути небезпечними?
Продовж речення:
- Зранку і ввечері я обов’язково…;
- Щоб не захворіти, треба…;
- Якщо захворів, треба викликати…;
- Щоб тіло було міцним, треба… .
2. Дослідницька діяльність.
Проведіть з дитиною дослід, як можна почути своє серце (покласти праву долоню на ліву частину грудної клітки). А потім у тиші покажіть, як можна відчути свій пульс (біля скроні, на руці).
3. Розкажіть дитині легенду.
Давним-давно, на горі Олімп жили-були боги. Стало їм нудно, і вирішили вони створити людину і заселити планету Земля. Стали вирішувати, яким повинен бути чоловік. Один сказав: «Людина має бути сильною», інший – здоровою, третій – розумною. Але один з богів сказав так: «Якщо все це буде у людини, вона буде подібною до нас». І вирішили вони заховати її здоров’я. Стали думати, вирішувати – куди б його заховати? Одні пропонували заховати здоров’я глибоко в синє море, а інші – за високі гори. А один з богів сказав: «Здоров’я треба сховати в самій людині». Так і живе з давніх часів людина, намагаючись знайти своє здоров’я. Та от кожен може знайти і зберегти безцінний дар богів!
Виясніть, як розуміє дитина слова про здоров’я, як безцінний дар!
4. Художньо-естетична діяльність. Малювання на манці.
Насипте тонким шаром на тацю манну крупу і запропонуйте дитині намалювати на ній сюжетний малюнок.
5. Змоделюйте з дитиною магазин «Товарів для здоров’я»
- Які товари можна продавати у такому магазин?
- Чим вони відмінні від інших товарів?
- Що не можна продавати у цьому магазині?
Проведіть аукціон «Товари, що сприяють здоровому способу життя». Перед дитиною виставляються лоти (як корисні, так і шкідливі товари). Дитина обирає: «Я хочу купити…, тому що…».
6. Запропонуйте дитині пограти в гру «Скажи, що роблять цими предметами»
- шприц (робить уколи);
- термометр (вимірює температуру);
- вата (змащує шкіру перед уколом);
- зеленка (змащує подряпини);
- бинт (перев’язує рани);
- масажер (робить масаж);
- фонендоскоп (слухає дихання і биття серця);
- грілка (прогріває хворе місце);
- пінцет (дістає занози);
- пластир (заклеює мозолі).
Вихователі групи : Чорноусенко М.О. , Істифєєва А. В.