16.10.2023р. Реалізуємо освітні завдання за темою ” Домашні улюбленці нашого двору” підтема “Свійські тварини”.
1. Шановні батьки, почніть із розмови про минулі вихідні. Скористайтеся табличкою з символічними картинками. Спонукаєте дітей включатися в розмову, запитувати один одного: “Запитайте, як діти провили вихідні?”. Запитайте, можливо, хто з дітей побував у гостях у родичів, які живуть на власному подвір’ї. Яких свійських тварин вони мають? Запросіть дітей знайти таке подвір’я та порівняти з двором багатоповерхового будинку: що спільного, чим відрізняється.
2. Запропонуйте заплющити очі та послухати голоси домашніх тварин, уявити тих, кому вони належать. Дайте можливість дітям висловитися про свій досвід зустрічі з цими тваринами.
3.Запросіть на сільське подвір’я, що на картині.
Запитайте:
-Як ви думаєте, чому бабусі знадобилася допомога онуків?
-Чого с того, що є на подвір’ї, не можна побачити у дворі садочка?
-Чому?
-Як ви думаєте, чому в бабусі на подвір’ї не буває тихо?
-Якби ви опинилися в гостях на цьому подвір’ї, що пішли розглядати перш за все?
-Яку б допомогу запропонувати?
-Як би ви про це сказали бабусі?
-Кого більше – птахів чи худоби?
-Запропонуйте дітям обрати якийсь фрагмент картини і розповісти про нього.
4. Гра “Нагодуй свійських тварин”. У дітей на столі зображення тварин (кішка, свинка, курка, корова, коза та інші). Запитайте: “Що хочете обідати?”, і після відповідей, діти повинні “нагодувати” тваринок: нарвати трави для корівки, налити водички для кози і тому подібне.
5.Розпочніть разом виготовляти колаж “На сільському подвір’ї”. Розгляньте заготовлені контури елементів колажу, до яких треба щось до малювати (будинку – вікна, тваринкам – очі, мордочку, квіткам – в серединку тощо), дайте можливість вибрати, що буде робити дитина, і обговоріть, де це буде розташоване на сільському листі. Звертайте увагу дітей на ввічливе звернення, прохання. Наприкінці запросіть когось із дорослих помилуватися спільної роботи, щоб діти її прокоментували.
6.Набір розвивальних завдань. Картка № 14
Вихователі: Ніколаєнко І. А., Скідан В. М.