06.11.2023р. Реалізуємо освітні завдання за темою ”Різні домівки” підтема “У кожного свій дім”.
1. Розпитайте дітей, чому на прогулянці не можна зустріти комашок. Обговоріть, як це пов’язано із сезонними змінами. Зробіть із дітьми позначки на календарі природи, відмітивши місяць, день тижня. Порадьтеся, якого кольору має бути прищіпка на стрижці “Рік іде”. Порахуйте, скільки тижнів вже пройшло з початку осені. Запропонуйте тематичну ранкову гімнастику про комашок, які вже заховалися у свої хатки та готуються до зими.
2. Дайте можливість дітям відчути, як неприємно вести розмову коли всі гудуть, чи відвертаються від того, хто говорить. Запропонуйте скористатися кубиком із зображенням різних емоцій для повідомлення про минулий вихідний. По черзі бажаючі мають обрати той бік кубика, на якому емоція, що переважала на вихідних: що тішило, засмутило, здивувало.
3. Організуйте роботу з коректурною таблицею “Житло”. Спочатку назвіть всі зображення на таблиці. Запропонуйте накрити фішкою “ліс” зображення домівок, які можуть знаходитися в лісі, а фішкою “хатка” – ті, які можуть бути розташовані поряд із житлом людини. Уточніть, чому курям може бути зручно жити в корівнику, а коровам у курятнику ні. Аналогічно щодо мурах у лис.
4. Покажи дітям, як можна сконструювати гніздечко зі шнурка або лічи них паличок, а потім нехай діти виконують ці дії самостійно. Нагадуйте дітям, що потрібно просити про допомогу та дякувати.
5. Фізкультхвилинка
6.Перегляд відео “Про життя мурах” із подальшим обговоренням та коментуванням: Кого з комашок запам’ятали з мультфільму? Чи звернули увагу, де заховалися на ніч різні комахи? У кого з комах був притулок на ніч, а в кого справжня домівка? Що діти зрозуміли про правила мурашника (повертатися вчасно).
7.Запропонуйте попрацювати разом над оформленням форми дерева як місця проживання багатьох представників тваринного світу. Практичній діяльності дітей із наклеювання або домальовування деталей має передувати розмова про те, для кого дерево може бути домівкою. Уточніть, що окремі домівки восени стають порожніми, а окремі – невидимими, бо комахи ховаються від холодів до весни.
8.Набір розвивальних завдань. Картка № 24.
Вихователі: Ніколаєнко І.А., Скідан В. М.