11.05.2022р.Реалізуємо освітні завдання за темою “Квіти”(підтема “Кімнатні рослини”)

 

Доброго  ранку, шановні батьки і малюки.

Давайте подаруємо один одному посмішку,  радість, щирість, відкриємо свої серця для спілкування.

Психогімнастика «Радість»

«Кожен без винятку знає – день ясніший, як усмішка сяє.»

– Ну, що ж, сідайте всі зручніше,

І не шуміть, сидіть тихіше.

Заняття я починаю,

Всіх до уваги закликаю. 

Вірш Н. Григорєвої: «Кімнатні квіти».

Кімнатні квіти я люблю:

То пещу їх, то поливаю,

То з ними тихо говорю,

То пісню їм на сон співаю.

Вони всміхаються мені,

Вони живі, не мертві ні…

– Діти, як видумаєте,  кімнатні рослини  живі? Доведіть це.

(Кімнатні рослини живі. Вони дихають, ростуть, живляться, розмножуються).

Як ви вже здогадались сьогодні ми поговоримо про кімнатні рослини.

Як ви думаєте, для чого саджають кімнатні рослини?

У вас дома є такі квіти?

Ви допомагаєте мамі доглядати за ними?

Де ставлять такі квіти? Чому?

На вікно поглянь,

На вікні – герань.

Хуга надворі мете, а

Герань собі цвіте.

На віконечку у Ані

Гарні виросли герані,

Цілий рік вони цвітуть

Завше радість в дім несуть.

Ось бегонія, малята.

Квітку цю потрібно знати.

Простягла вона листки,

Вас вітає, малюки!

Бальзамін – рослина чарівна.

З червоненькими вогниками вона

Горить, приносить радість всім:

Дорослим, юним і малим.

Це – фіалочка маленька

Ой, яка вона гарненька!

Так приємно на вікні

Усміхається мені.

Я пропоную вам розглянути  малюнки квітів  і запам’ятати  правильну їх  назву.

– Дітки, які умови  потрібні для росту і розвитку  рослин?(Повітря світло, вода, ґрунт)

– У рослини, яка буде стояти у темному місці, листя  світло-зеленого кольору, а у рослини, якій вдосталь світла – листя свіже, зелене.

– Нестача світла  призводить до того, що листки  стають блідими, пагони скручуються, сохнуть. Якщо світла вистачає – рослини мають яскраве забарвлення.

 Перегляньте цікаву інформацію про кімнатні рослини.

Дидактична гра «Допоможи рослинам».

Тіньолюбні:

 

Де можна поставити такі рослини, щоб вони краще росли ? ( на столі, поличці, на підставці.)

Світлолюбні:

Де краще будуть рости такі рослини? ( на вікні, або у такому місці, де потрапляє багато світла)

– Дітки, ми вже з вами розмовляли про те, що для росту рослинам потрібні: повітря, вода, світло, ґрунт. А до якої природи  належить повітря, вода, сонце, земля? (до неживої). Отже можна зробити висновок, що жива природа не може існувати без неживої природи.

Знайдіть на даному  малюнку живе і неживе.

Вправа «Правильно назви»

– Спробуйте назвати  рослини, які розмножуються насінням? (Квасоля, овес, огірки, морква, буряк, айстри, чорнобривці – квіти).

Чи є ці рослини на картинці? Назвіть ті, які знаєте.

– Чи знаєте  ви, як розмножуються цибуля, часник? (цибулинами).

Покажіть їх.

А тепер артикуляційна гімнастика

Діти, а як ви думаєте, чи розмножуються рослини листками? (Так)

А щоб побачити це, треба занурити кінчик листочка у водичку і з часом  з’являться на ньому корінці.

Проведіть дослід: Візьміть листочок фіалки і поставте у воду. Спостерігайте, що далі буде.

– Малята, є ще  такі рослини, які розмножуються  за допомогою вусиків. Відгадайте,що це за рослина? (суничка)

Гра « Що, де росте?»

Розгляньте малюнки. Намалюйте фарбами, або олівцями  кімнатну рослину,( за вибором дитини). 

– Діти, що цікавого ви сьогодні дізналися ?

– Чим розмножуються рослини? Що  необхідно для їх росту та  розвитку?

Якщо дитина добре серце має,

Вона іде у світ добро творить.

В її очах любов і ласка сяють,

Така людина сонечком горить.

Цікаве про кімнатні квіти.

 

 Вихователі: Грицюк Т.І., Гнойова Т.П.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *