12.12.2023р. Реалізуємо освітні завдання за темою «Хочу і можу» (підтема «Бажання і примхи»)
1.Шановні батьки. Спочатку для зацiкавлення дiтей запропонуйте знайти вiдповiдь на проблемні запитання, що вимагають увімкнути уяву і мислення: «Як зробити так, щоб колiна стали вище за пiдборіддя», «Як можна дізнатися, що голодний ти чи хтось інший?», «Яка каша смачніша: пересолена чи недосолена?» Попросіть дітей поміркувати і висловити не менше, ніж по два аргументи.
2. Уточніть, як діти розуміють поняття «бажання» / «мрiя». Як дізнатися, що означає слово «примхи»? Чи можна примхи назвати також бажанням? Яка мiж цими словами рiзниця? Запропонуйте заглянути у словник i з’ясувати значення цих слів. Попросіть поміркувати, чи характернi примхи лише для дiтей. Як називають людей, які мають багато примх? Чому це незручно й образливо для людей, які поряд з вередою? Як поводитися під час спілкування з такою людиною?
3. Запросіть дітей розв’язати проблемну ситуацію. Одна дівчинка бажала мати всі іграшки в світі, попросіть оцінити це бажання-то справжнє бажання чи примха? У реальному житті хто, як правило, виконує бiльшiсть бажань дітей; бажання батьків? А хто з вас може стати виконавцем своїх бажань та бажань своїх рідних?
4. Проведіть мовленнєву вправу «Склади речення»
5.Запропонуйте послухати аудіоказку Б. Островіської «Але я так хочу!»
Запитання: Що відбулося з головними героями казки?
Хто сказав слова: «Але я так хочу!»
Чому не можна чогось хотіти замість іншої людини?
Підготувала Олена Іщенко