12.12.2023р. Реалізуємо освітні завдання за темою «Хочу і можу» (підтема «Бажання і примхи»)

1.Шановні батьки. Спочатку для зацiкавлення дiтей запропонуйте  знайти вiдповiдь на проблемні запитання, що вимагають увімкнути уяву і мислення: «Як зробити так, щоб колiна стали вище за пiдборіддя», «Як можна  дізнатися, що голодний ти чи хтось інший?», «Яка каша смачніша: пересолена чи недосолена?» Попросіть дітей поміркувати і висловити не менше, ніж по два аргументи.


2. Уточніть, як діти розуміють поняття «бажання» / «мрiя». Як дізнатися, що означає слово «примхи»? Чи можна примхи назвати також бажанням? Яка мiж цими словами рiзниця? Запропонуйте заглянути у словник i з’ясувати значення цих слів. Попросіть поміркувати, чи характернi примхи лише для дiтей. Як називають людей, які мають багато примх? Чому це незручно й образливо для  людей, які поряд з вередою? Як поводитися під час спілкування з такою людиною?
3. Запросіть дітей розв’язати проблемну ситуацію. Одна дівчинка бажала мати всі іграшки в світі, попросіть оцінити це бажання-то справжнє бажання чи примха? У реальному житті хто, як правило, виконує бiльшiсть бажань дітей; бажання батьків? А хто з вас може стати виконавцем своїх бажань та бажань своїх рідних?


4. Проведіть мовленнєву вправу «Склади речення»

 

5.Запропонуйте послухати аудіоказку Б. Островіської «Але я так хочу!»

Запитання: Що відбулося з головними героями казки?

Хто сказав слова: «Але я так хочу!»

Чому не  можна чогось хотіти замість іншої людини?

 

Підготувала Олена Іщенко

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *