2.02.2024р.- Реалізуємо завдання за темою ” Парк професій: спілкування з майстрами”( підтема «Хочу бути художником»).
- Шановні батьки, пограйте з дитиною у гру « Скульптор». Ви будете скульптором, а дитина уявляє себе скульптурою, над якою працює митець й відповідно, використавши атрибути, необхідно прийняти позу, відтворити мімікою настрій образу.
2.Розгляньте автопортрет художника і обговоріть його ( Автопортрет О. Шупляка):
-Що тут відбувається?
-Що ти бачиш тут такого, що дозволяє тобі так думати?
-Що ще відбувається на картині?
-Кого малює художник? Як він це робить?
-Що незвичного ти помітив?
Зверніть увагу дитини на предмети, які допомогли художнику створити власний портрет. Наприкінці бесіди повідомте, що картина, на якій художник зображує сам себе, називається автопортрет.
3.Полілог «Що б ми втратили, якщо б не стало художників?»
Запитання:
-Що ви знаєте про професію художника?
-Чи може будь-хто стати художником?
-Чому творчість художника така важлива?
4.Запропонуйте дитині намалювати, виліпити, чи зробити аплікацію відповідно до рядків із вірша Л. Повх « У небі»:
-На м’якій хмаринці , ніби на перинці,
Сплять собі малятка- зорі – зоренятка.
Зіронька хитається…
Добре всім дрімається.
Після виконання завдання дитина має презентувати свою ілюстрацію та обговорити враження від результату своєї роботи.
- Під час прогулянки підгодуйте птахів у годівничках. Запросіть помалювати в природних умовах – кольоровою водою на снігу.
Підготувала вихователь Олена Трохимчук.