2.02.2024р.- Реалізуємо завдання за темою ” Парк професій: спілкування з майстрами”( підтема «Хочу бути художником»).

  1. Шановні батьки, пограйте з дитиною у гру « Скульптор». Ви будете скульптором, а дитина уявляє себе скульптурою, над якою працює митець й відповідно, використавши атрибути, необхідно прийняти позу, відтворити мімікою настрій образу.

2.Розгляньте автопортрет художника і обговоріть його ( Автопортрет О. Шупляка):

-Що тут відбувається?

-Що ти бачиш тут такого, що дозволяє тобі так думати?

-Що ще відбувається на картині?

-Кого малює художник? Як він це робить?

-Що незвичного ти помітив?

Зверніть увагу дитини на предмети, які допомогли художнику створити власний портрет. Наприкінці бесіди повідомте, що картина, на якій художник зображує сам себе, називається автопортрет.

3.Полілог «Що б ми втратили, якщо б не стало художників?»

Запитання:

-Що ви знаєте про професію художника?

-Чи може будь-хто стати художником?

-Чому творчість художника така важлива?

4.Запропонуйте дитині намалювати, виліпити, чи зробити аплікацію відповідно до рядків із вірша Л. Повх « У небі»:

-На м’якій хмаринці , ніби на перинці,

Сплять собі малятка- зорі – зоренятка.

Зіронька хитається…

Добре всім дрімається.

Після виконання завдання дитина має презентувати свою ілюстрацію та обговорити враження від результату своєї роботи.

  1. Під час прогулянки підгодуйте птахів у годівничках. Запросіть помалювати в природних умовах – кольоровою водою на снігу.

Підготувала вихователь Олена Трохимчук.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *