05.01.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою ”Казки про тварин”. Підтема: ”Казкарі”.

1. Доброго дня, шановні батьки і діти! Разом прочитайте відому казку дітям, але з новим завершенням (будь-яким, яке Ви придумаєте). Чи помітять це діти? Якщо ні, то поставте, декілька навідних запитань “Мені здалось, що в цій казці щось не так…” або “Я знаю іншу казку. Вони дуже схожі. На початку…” та ін. Прочитайте ще раз, але з іншим варіантом завершення. Казки придумують казкарі. А казки на новий лад може складати будь-хто. Визначте ремейк (нова версія або інтерпретація) якої казки ви будете створювати (по мрієте разом). Цікаво: хто це робить? Артисти? Глядачі? Сьогодні кожна дитина зможе випробувати себе в цій ролі.

“Різдвяна ялинка” Казка, Оксана Лущевська 

Різдвяна ялинка з наліпками + розмальовки + колядки, - купити за низькою ціною в Україні | Книгарня «Є»

Руде білченя прокинулось удосвіта.

– Жолудів, певно, чимало за ніч нападало, – сказало собі. – Треба бігти!

Вистрибнуло з гнізда й вмить плигнуло назад.

– Б-р-р! Що це?

Дерева білі, стежки до джерела не видно… Ліс просто непізнаваний. Трошки повагавшись, білченя вирішило:

– Зрештою, треба дізнатися, що це коїться!

Малюк роззирнувся і побачив синиць на горобині.

– Перепрошую, панії, чи не знаєте, що трапилося з нашим лісом?

– Хіба не видно? – озвалася одна. – Зима прийшла!

– Скоро Різдво! – гукнула друга. – На небі з’явиться Різдвяна зоря!

– Час подумати про ялинку! – цвірінькнула третя синиця.

– Ми свою горобиною прикрашатимемо, – сказала вона. – А ти?

Білченя розгубилося:

– Я не маю ялинки… А навіщо її прикрашати?

– Хіба ти не знаєш? – здивувалася синиця. – На Різдво усі прикрашають свої ялинки.

І синиці спурхнули з куща.

– Нічого не розумію… – похитало головою білченя. І тут помітило мишей, які метушилися біля купки жолудів.

– Перепрошую, панії, а навіщо вам жолуді? – запитало білченя.

– Ялинку прикрашати, звісно! – пояснили миші.

Горобці носили яскраве сухе листя, лисиці збирали химерні гілочки, лісовий кабан щось шукав у снігу.

– Усі будуть ялинку прикрашати, – дійшло висновку білченя. – А я? Та яка ж та ялинка? Де її шукати?

Уночі малюку снився ліс, повний пишно оздоблених дерев. Мабуть, ялинок. Довкола веселяться звірі і птахи. Лишень білченя самотньо сидить у гнізді. Ніхто не кличе його на різдвяне свято.

Уранці його розбудили чиїсь голоси. На землі стояли люди: тато, мама і донечка. Вони дивилися на дерево, де було гніздо білченяти.

– Яка красива ялинка! – дзвінко вигукнула дівчинка. – Просто найгарніша в лісі!

– Ялинка? – не могло вийти з дива білченя. – То я живу на ялинці!

Так про ялинку малого рудого білченяти почули синиці. Вони переказали мишам, горобцям, лисицям і кабанові. Невдовзі всі-всі лісові звірі зібралися біля найкращої в лісі ялинки, щоб зустріти на небі ясну Різдвяну зірку.

Запитання до обговорення: Що здивувало білченя, коли воно пішло шукати жолуді? Хто пояснив йому, що трапилося? Чим були зайняті всі лісові звірі? Як Білченя дізналося, що живе на ялинці і що його ялинка найкраща в лісі? Розкажіть, як ви прикрашаєте ялинку дома?

2. Початок гри. У театрі артисти головні, але без режисеру вистави не буває. А ще є сценарист, гример, декоратор, декоратор та інші працівники, без яких вистава  теж не відбудеться. Познайомте дітей з цими професіями.

Позакласний захід "Хто найголовніший у театрі?"

3. Запустіть гру “Ми – артисти”. Директором театру буде дорослий. Все починається з сюжету та сценарію. Організуйте вигадування різних варіантів завершення відомих казок. Фіксуйте подальше розгортання подій (фото, відео, текст) Зазвичай це подобається дітям і дуже весело.

Картинки театральные профессии для дошкольников

4. Домовтесь, за яким варіантом сценарію будете готувати виставу (можливо 2-3 варіанти розігрування кінцівок). Розпочніть підготовку до вистави. Розподіліть ролі та визначте завдання. Важливо залучити до театралізації максимальну кількість дітей. Нагадуємо, що дехто може відкривати завісу, бути суфлером, конферансьє, білетером та виконувати інші доручення.

Дитяча вистава "Червоний капелюшок" | Сєвєродонецьк онлайн

5. Домовтесь, щоб глядачами були у вашому театру. Проведіть репетиції в різних тональності (швидко-повільно; весело-сумно; тихенько-голосно тощо).

У Чернівцях у театрі діти зіграли головні ролі й "потонули" у квітах глядачів (ФОТО) » Новини Чернівці: Інформаційний портал «Молодий буковинець»

 

6. Набір розвивальних завдань. Картка номер 53.

7. Мовленнева гра “Склади речення”

Мета: За допомогою гри “Склади речення”, ми можемо виявити знання дитини складаючи різні трислівні речення опираючись на одні й ті самі малюнки, тим самим збагачуючи словниковий запас дитини, одночасно розвиваємо мислення, увагу та пам’ять. Якщо дитина потребує час на роздуми, призупиніть відео та стимулюйте дитину до відповіді.

 

8. Дидактична гра “Закінчи речення” 

Мета: За допомогою дидактичної мовленнєвої вправи “Закінчи речення” ми визначимо чи чітко діти можуть промовляти слова складової структури першого типу, розвивати слухову увагу.

 

9. Гра Крічло “Автор” 

Мета: виявити знання дітей, скласти розповідь “Як ти себе любиш?

Методичні рекомендації "Цікавий світ професій"

 

Вихователь Інна НІКОЛАЄНКО 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *