25.03.2024р. – Реалізуємо освітні завдання за темою: “Сходинки: мої досягнення”(підтема: “Сходинки бувають різними”).

1.Бесіда “Сходинки”.

– Що таке сходинки? Для чого вони існують? Які сходинки ти подолав зранку? Ти спускався чи піднімався? Куди ти йшов? Де потрібні сходинки? Де ти бачив найбільшу кількість сходинок? Які вони були? Пригадайте про сходинки метро, по котрим не потрібно йти.

2.Вправа “Виклади сходинки”.

Запропонуйте дитині викласти сходинки з лічильних паличок, олівців, мотузок. Закріпіть кількісну та порядкову лічбу.

3.Мовленева вправа “Знайди спільне та відмінне”.

Дайте дитині завдання розглянути сходинки і драбину, розповісти, що в них спільного та що відмінного.

4.Фізхвилинка “Хто швидше”.

Запропонуйте дитині позмагатись з друзями або дорослими – хто швидше забереться на шведську стінку. Ускладніть завдання – нехай дитина забереться, при цьому рахуючи щаблинки.

5.Перегляд презентації  “Мешканці підземелля”(кріт, землерийка, черв’як).

 

Підготувала вихователь Оксана Силка.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *