25.01.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Посуд на кухні”. Підтема: ”Рушники та скатертини”

1.Доброго ранку, шановні батьки та діти! Сьогодні продовжуємо вивчати тему “Посуд на кухні” та підтема “Рушники та скатертини”. Попросіть дітей принести речі, про які можна сказати чисті. Обговоріть з дітьми: бути чистим добре чи погано? Чи завжди речі залишаються чистими? Як можна забруднити речі? Які речі допомагають боротися з брудом?  

2.Пограйте в гру “Чарівна скринька”, підійдіть до скриньки та розберіть її разом з дітьми. У ящику зберігаються різні рушники, потрібно пояснити для чого можна використовувати той чи інший рушник, де їх можна зберігати. 

3.Проведіть із дітьми дослід: потрібно порозтирати долоньки теплим рушником та замороженим рушником. Діти можуть поділитися своїми відчуттями. Чому відчуття від теплого та холодного схожі? Чим відрізняються? Для чого можна використовувати такі вправи?

4.Дидактична гра «Чистий та брудний одяг»

 Вам необхідно вирізати елементи пральної машинки, шафи та картки з одягом. Дитині потрібно уважно розглянути всі речі та зрозуміти, який одяг є чистим, а який містить плями і його потрібно випрати. Після розміщення карток у пральній машинці, покладіть дверцята нагору або приклейте їх скотчем збоку, імітуючи закриття пральної машинки. Дверцята шафи ви також можете зігнути та закрити.

 

Вихователь Інна НІКОЛАЄНКО 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *