31.01.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою «Парк професій: спілкування з майстрами» (підтема «Спортивні професії для сильних»)
1.Почніть заняття з обговорення прислів’я «У здоровому тілі – здоровий дух». Зауважте, що страшно опинитися у ситуації, яка потребує допомоги людей мужніх професій. Запропонуйте провести гімнастику, виконуючи вправи, що імітують рухи пожежників і рятувальників у горах. З’ясуйте, які м’язи їм перш за все треба тренувати.
2.Розпитайте, що люди називають «надзвичайними ситуаціями». Запропонуйте поміркувати, чому людей, якi лiквiдують надзвичайні небезпечні ситуації (пожежа, повінь, аварія тощо) називають мужніми. Якими, крім мужності, мають бути ці люди?
3. Розкажіть про те, як раніше пожежники рятували людей. Після перегляду з’ясуйте, чи завжди рятувальник – це професія, чи іноді це реакція людини, яка хоче допомогти, у відповідній ситуації. Що реба вміти людині, щоб у надзвичайній ситуації стати рятувальником? Які фізичні якості треба для цього мати? Як можна розвивати такі якості?
4.Обговоріть професію дресирувальника. Хто з дітей був у цирку і спостерігав за роботою дресирувальника? Чому людей цієї професії можна назвати мужніми? Що треба вміти цим людям? Які якості і вміння діти мають розвивати, щоб стати дресирувальниками?
5.Запропонуйте дитині виконати завдання «Мужні професії».
Ким і де працюють ці люди? З’ясуйте умови праці та з’єднайте із відповідною позначкою. Це особливі професії. Вони потребують неабияких умінь. Поміркуйте чи кожен може опанувати такі професії. Обгрунтуйте свою думку.
Вихователь Олена ІЩЕНКО