08.02.2024р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Парк професій: спілкування з майстрами”(підтема “Місто чарівників”(перший день)).

1.Створення міста Чарівників.

Запропонуйте дитині створити на протязі двох днів місто Чарівників – особливого міста з вулицями та будинками. Наголосіть, що кімната перетвориться на справжнє місто, в якому мешкатимуть чарівники, разом поміркуйте, що треба змінити в кімнаті.  Дайте дитині завдання пригадати назву своєї вулиці, символ міста, придумати нові назви, виготовити таблички з новими цікавими назвами для вулиць та намалювати герб міста.

2.Слухання вірша Л.Повх «Малювала дівчинка місто».

Малювала дівчинка місто,

І було у місті тім тісно.

Там спинались в небо будинки

І росли у парку ялинки.

Поспішали діти у школу,

Починався матч із футболу.

Там гукала мама до сина,

І кудись звертала машина.

І звисало плаття з балконів,

І цвіли троянди червоні.

Там гуляли голуби й діти –

У найкращім місті на світі!

Лиш одна маленька людина

Йшла і чистила мандарини.

Їла, чистила, знову їла…

Шкурки кинула, де схотіла.

Їла, чистила, розкидала…

Й раптом міста уже не стало!

Все укрило сміття! Так сумно…

Довелося викинути малюнок.

– Що ти почув у вірші про будинки, мешканців, тварин? Яким дівчинка малювала місто? Що трапилось з містом? Що є важливим для щасливого життя міста?

3.Облаштування місць для професійної діяльності – лікарні, перукарні, магазину.

Використовуйте коробки, тканину, меблі.  Мовленева вправа «Що з чого виготовлено».  Дайте дитині завдання назвати матеріали – картон, папір, тканина, дерево, утворити прикметники – паперовий, дерев’яний, тканинний.

4.Загадки про професії .

 

Підготувала вихователь Оксана Силка.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *