08.02.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Здоровенькі були! ( Здорове тіло)”. Підтема: ”Наше здоров’я – в наших руках”
1. Доброго ранку, батьки і діти проведем ритуал нового дня:
Доброго ранку! Доброго Дня!
Хай плещуть долоньки, хай тупають ніжки, працюють голівки.
Доброго ранку! Доброго дня!
Усім я бажаю, здоров’я й добра!
Організуйте фотовиставку “Веселі тренування”, роздивіться, хто та як у сім’ї займається спортом, які улюблені види спорту, хто які досягнення має. Запропонуйте дітям відгадати загадки: покажіть картинки з незвичним спортивним обладнання. Діти мають робити припущення, як за допомогою цих речей, можна виконати спортивні вправи.
2. Запросіть дітей на виставку фото зі спортивних залів, а на протилежній стороні можна розмістити фото людей, які не займаються спортом (тучні або занадто хілі). Порівняйте ці фото, з’ясуйте на кого з людей хочеться бути схожим, що для цього потрібно робити, від чого потрібно відмовитись?
3. Розробіть стратегію: створіть фітнес-центр, запросіть дітей прийти у фітнес центр займатися. Запитайте у дітей чи сподобалося їм.
4. Зберіть людину до спортзалу в залежності від того, яким видом фізичних вправ він буде займатися (потрібно зібрати необхідні речі та помістити людину у потрібний спортзал: спортивна форма, необхідне обладнання).
5. Складіть розповідь з дитиною: про роботу тренера, про роботу фізіотерапевта, про роботу дієтолога. Розповідь можна побудувати з алгоритмом: Я…Я можу… Для цього мені потрібно… Ми отримаємо такий результат…
6. Запропонуйте дітям “наліпити” різнокольорових “сніжків” більшого і меншого розміру із серветок та створити з них снігову фортецю будь-якої форми на сторінці – основи. Уявіть та розкажіть які зимові спортивні ігри та вправи можна організувати на сніговій фортеці.
Вихователь Інна НІКОЛАЄНКО