29.02.2024 р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Життя лісу”. Підтема: ”Хто в лісі найсильніший”.
1. Заповніть пусту дидактичну рамку: на перший поверх покладіть тварин, про яких можна сказати, що вони сильні, на 2-й поверх — тварин, яких діти вважають слабкими. Дітям пропонуються фішки 2 кольорів: синього і червоного. Червоним кольором закрити тварин, які маленькі, але сильні (наприклад: мураха, черв’ячок). А синіми фішками закрити тварин, які великі, але добрі (верблюд, слон). Обговоріть: чи може бути тварина великою, але слабкою? І навпаки: маленькою та сильною? Від чого залежить сила тварин? А у людей так само? Для чого бути сильними тваринами? Для чого бути сильними людям?
2. Тілесно — орієнтована вправа: запропонуйте дітям показати словосполучення зі словом “сильний”, та зі словом “слабкий” (наприклад: сильний дощ, слабкий вітерець, силач, слабкий заєць, сильний мураха).
3. Перегляньте разом з дітьми уривок мультфільму “Подарунок для самого слабкого”, озвучте його за ролями.
4. Запропонуйте дітям розмалювати мандали (контур наводимо сильно, аж штрихуємо слабо).
5. Покажіть дітям, як зліпити фігурку ведмедика за зразком. Щоб зробити ведмедика цікавим і спонукати дітей до гри, хай діти прикріплять до лав ведмедика природні матеріали (шишка, горіх, сухе листя).
Вихователь Інна НІКОЛАЄНКО