22.04.2024р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Люди на дорогах” підтема “Дорога і шлях”.
1.Доброго дня, шанровні батьки і діти. Уточніть на початку заняття, як дитина розуміє значення слів дорога і шлях. Якщо дитина не зможе відповісти, поясніть, що шляхом називають напрям руху до наміченого місця. Дорога може бути шляхом, шлях не завжди дорога.
2. Перегляньте відео про повернення птахів додому. Обсудіть як здалося, важко, птахам летіти? Чому птахи не пересуваються дорогою, а обирають шлях? Хто ще обирає шлях? (пароплави, морські тварини, літаки)https://www.youtube3. Організуйте ігри з коректурною таблицею «Весна. Птахи і комахи».
Після розглядання та називания картинок дорослий пропонує закрити птахів, які зимували, які повернулися додому навесні, які комахи
пробуджуються у квітні? Які з комах пересуваються доріжками? Які обирають шлях?
4. Запропонуйте дітям пограти в поїздку на автобусі: побудувати автобус із стільців, визначитися, хто буде
водієм, хто пасажиром, а хто пішоходом.
5. Розіграйте уявні ситуації, щоб вправляти дітей у безпечному русі на дорозі пішоходів (переходити дорогу по переходу, не грати близько дороги); пасажирів в автобусі (триматися за поручень, поступатися слабким пасажирам, не заважати водію); водія (підкорятися світлофору, дорожнім знаком). Наприкінці узагальніть правила безпечного руху.
Набір розвивальних завдань. Картка № 104.
Вихователь Валентина СКІДАН.