13.03.2024 р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Мешканці лісу”. Підтема: ”Первоцвіт”.
1.Доброго ранку, шановні батьки і діти. Проведіть ритуал початку нового дня: дитина стає навпроти вас, дорослий кидає м’яч та каже «Мені подобається твоя (наприклад, посмішка)» та кидає м’яч. Дитина ловить м’яч та кидає вам «Мені подобається твоя…».
2. Запропонуйте дитині відгадати, що знаходиться у коробці: гра «Так-ні» (живе-неживе; в повітрі, на землі, у воді; бігає, стрибає, знаходиться на одному місці; велике маленьке…)- це квітка. Бути квіткою добре
погано?
3. Розгляньте картинку з дітьми. Чи можна порівняти людину з квіткою? На яку квітку ти схожий? Уяви свій портрет через образ квітки. Розкажи про себе (характер, що любиш, в які ігри подобається грати) від імені квітки. (Наприклад, Я – ромашка. Яка? – весела, грайлива, дружелюбна. Люблю, коли…)
4. Розділить на групи квіти ігри з 2-ма обручами (необхідно розділити квіти за певними ознаками: розмір, форма, колір).
5. Пограйте з коректурною таблицею «Подорож по квітковій галявині».
Порахуй скільки перших квітів, скільки жовтих квітів, дидактична гра «Магазин квітів» купити рослину можна тоді, коли описати загадану квітку.
6. Сконструюйте клумбу (за Д’єнешем). Кожен «садівник» вибирає собі клумбу велике кольорове коло і по черзі підкидає логічні кубики. На клумбі у нього будуть зростати: 3 великих, червоних, трикутних квітки. Можливо, клумба буде виглядати так: великий червоний круг, великий червоний квадрат, великий червоний прямокутник.
7. Набір розвивальних завдань. Картка № 85.
Вихователь Інна НІКОЛАЄНКО