27.05.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Більше вміти!” підтема “Я вмію…я навчусь…””.
1Доброго дня, шановні батьки і діти.Запропонуйте почати коло з ритмічної вправи (ритм плесків можете задавати ви або діти). Проведіть ігрову вправу Чомучка». Діти мають стати в ряд від краю килима чи від стіни. Дитина, яка дає правильну відповідь має зробити крок уперед. Отже, просування одних дітей стимулюватимуть інших. Варіанти запитань
Чому навесні біжать струмки? Чому лопаються бруньки? Чому повертаються птахи? Чому бурульки плачуть?
Чому птахи вміють літати, а люди ні? Чому у лісі живе багато птахів, а у місті мало?
2. Поговоріть з дітьми про те, що людина, яка багато чого вміє, може справитися з будь-якою проблемою. Але щоб навчитися будь-чого, треба постаратися, докласти зусиль.
3. Прочитайте дітям литовську казку «Як голуб навчався гніздо вити», після читання розпитайте.
Чого хотів навчитися голуб? Як робив гніздечко дрізд? Чому гніздо в голуба так і не вийшло? Голуб хотів навчитися,
чому ж не навчився?
4. Запропонуйте дітям скласти гніздечко для голуба з лічильних паличок, а потім із шнурка, способом його скручування. Просіть дітей допомагати один одному. Нехай діти порівняють, у який спосіб виходить краще гніздечко, зручніше для птаха? Попросіть дітей стверджувати, що вони вже навчилися і вміють робити гніздечко.
5. Запропонуйте навчитися разом складати історію про кульбабку. Спочатку попросіть дітей пригадати, шо вони знають про кульбабку (колір, форма, коли зацвітає), чим вона схожа на сонечко, на курчатко. Потім запропонуйте придумати історію про те, як одна дівчинка на лугу переплутала кульбабку з курчатком. Використайте спільне мовлення: ви починаєте фразу, а діти її продовжують. Після завершення, запропонуйте дітям намалювати основні моменти історії на паперовій стрічці: дівчинка гуляла на лузі, у траві загубила курчатко; дівчинка побачила жовту кульку, кульбабка виявилася курчатком.
Набір розвивальних завдань. Картка № 121.
Вихователь Валентина СКІДАН.