04.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Творимо красу – збільшуємо добро на землі”(підтема”Сила краси”).
1.Відгадування загадок Т.Коломієць.
Зацікавте дитину тим, що якщо вона відгадає загадку, то почує її звук(в аудіозапису).
– Лежить-біжить, без’язика,
А гомонить, як музика.(Джерело).
Запропонуйте послухати дзюркіт джерельця: https://www.youtube.com/watch?v=XbCY43oTu5I
– Літун-шелестун, замітайло-клопотун
Усе листя полистав, усю хвою розчесав
В усіх димарях бруднився, в усіх річках обмився.(Вітер).
Запропонуйте послухати шум вітру: https://www.youtube.com/watch?v=CFbZmTUM6nY
-Поміркуй, які слова ти почув у загадці? Чому говориться, що джерело гомонить? А якими словами називає автор вітерець? (Зверніть увагу, що слова та звуки часто бувають красивими.)
2.Полілог «Сила краси».
Запропонуйте дитині пригадати, що вона бачила красивого і де саме.
-Як ти розумієш, чому в кожної людини своє відчуття краси? Що відчуває людина, коли спостерігає за чимось красивим? Чи є в краси сила? У чому вона? Доведи це. Що могло б бути з нашим життям, якби зникла краса? Чому красу треба зберігати і примножувати?
Щоб дитина відпочила, запропонуйте їй зробити легенький вітерець самій – за допомогою фену, подмухати на долоньки, помахати листком паперу.
3.Перегляд відеоряду весняних пейзажів у супроводі п’єси Ф.Шопена «Вальс квітів».
Запропонуйте дитині прослухати музику та переглянути пейзажі.https://www.youtube.com/watch?v=kJ32qOeCMWA
-Яку з картинок природи ти хотів би зберегти у своїй пам’яті? Чому так часто буває, що люди не помічають краси навколо себе?
4.Слухання аудіоказки «Ліхтар»О.Чаклуна. https://svit-kazok.info/
Прослухайте разом з дитиною казку, обговоріть разом її зміст.
-Що в казці казкового, вигаданого, а що є правдою? Де живе краса в цій казці? Чи був ліхтар красенем? Кому він видався красивим? Чому звичайний ліхтар був таким важливим для міста та людей? Зауважте, що таким світлячком-ліхтариком може бути людина, яка створює красу, дарує тепло, добро іншим.
5.Аплікація «Ліхтарик».
Запросіть дитину зробити ліхтарик з кольорового паперу та прикрасити ним майданчик у дворі. Наголосіть, що важливо не просто різати й клеїти, а й створювати красу, вкладати душу в те, що робиш.
6.Запропонуйте дитині виконати завдання №1,2 у «Книзі дошкільника».
Вихователі Силка О.Д., Друк Л.В.