01.04.2020р. – ВЕСЕЛІ ЗАБАГАНКИ
Шановні батьки! Запропонуйте своїм дітям поглянути у люстерко та пошукати ластовиння у себе на обличчі. Розкажіть, що веснянки з’являються навесні, це перші провісники приходу тепла, весняного сонечка. Запитайте в дітей, чи можна вередувати з приводу появи на обличчі ластовиння. Запропонуйте дітям умовити, втішити таку дитину, переконати, що це не є приводом для поганого настрою.
Обговоріть з дітьми значення поняття «забаганки». Що для життя людини має більше значення – мрії чи забаганки? Від чого легше відмовитись? Що можна назвати вередуванням? Що вимагає більше зусиль?
Запропонуйте дітям послухати казку про карусельних коників Г. Циферова.
«Бігли коники по колу» Г. Циферов
Бігли по колу карусельні коники: цок-цок. Потім почали сперечатися, хто перший.
— Я перший, — сказав коник із золотою гривою.
-Я другий, — сказав коник із сріблястим хвостиком.
— Я третій, — сказав коник з мідними підковками.
Побігли. Пробігли коло, пробігли друге. Знову зупинилися.
— Ні, — заплакала золота гривка, — я не буду більше бігати. Якщо я перша, то чому попереду мене остання?
Запитання:
- Про що мріяв кожен з коників?
- Чи може хтось у колі бути першим чи останнім?
- Чи зміниться ситуація, якщо навіть дуже вередувати і плакати?
- Запропонуйте дітям переконати коників у недоречності їхніх забаганок.
Запросіть дітей до виконання завдання №12 в Книзі дошкільника
Обговоріть репродукцію картини Т. Мартіна «Квітковий натюрморт»
Що тут відбувається?
Що ще тут відбувається?
Що ти бачиш тут такого, що дозволяє тобі так вважати?
Чому, на ваш погляд, художник створив таку картину, що він хотів розказати?
Які почуття виникають під час перегляду?
Запропонуйте створити у Альбомі художньо- творчої діяльності свій натюрморт у манері Т. Мартіна, використавши форми фруктів і квітів.
Вихователь: Іщенко Олена Миколаївна
Організуйте роботу з конструювання з паперу. Покажіть, як , на відміну від звичайного життя, забаганки за допомогою творчої гри з папером можна здійснювати легко: хочеш, можеш зробити з квадрату літачок. Зауважте, що , на відміну від мрії або сильного бажання чогось досягти, від забаганки легко відмовитись.
Проведіть рухливу гру «Камінці на березі». Перед грою з’ясуйте з дітьми, що на берегах річок і озер є камінці, їх багато, вони різні за формою. Запропонуйте розглянути річкові камінчики і посортувати їх за кольором, величиною, формою. Для цього на підлозі крейдою намалюйте річку, а по обох берегах річки розкидайте камінчики – геометричні фігури різного розміру, форми, величини. Діти мають зібрати камінчики, діючи за завданням дорослого: зібрати всі камінці круглої форми, але не сині; зібрати камінці червоні, але не трикутні; зібрати овальні камінці, але не зеленого кольору; знайти серед камінців, схожі на сонечко ; відкласти ліворуч всі жовті камінці, яке число відповідає цій групі (показати картку з цифрою); вибрати всі сині камінці, визначити, скільки їх; вибрати всі великі камінці, скласти праворуч, всі маленькі – ліворуч.
Запропонуйте до виконання дітям завдання №13 з Книги дошкільника. Після виконання завдання зверніться до досвіду дітей. Запитайте: Що останнє їх порадувало, принесло приємні враження, коли це було, хто зробив цю приємність? А що засмутило? Дійдіть спільного висновку, що радувати один одного значно приємніше, ніж засмучувати. Під час роботи не забуваємо робити вправи для відпочинку очей.
Пограйте в дидактичну гру «Встав пропущене число”
Вихователь: Трохимчук Олена Іванівна