01.02.2024р. – Реалізуємо завдання за темою “Парк професій: спілкування з майстрами”(підтема “Які професії живуть вдома?”)
1.Бесіда «Допомога».
Запропонуйте дитині поміркувати над питаннями: – Чи допомагаєш ти дорослим удома? – Як саме? – Що ти робиш самостійно, а що з допомогою батьків? – Коли ти говориш «Допоможи мені», а коли «Зроби за мене, я не можу»? Чи є різниця між цими словами?
2.Слухання казки М.Пляцковського «Щасливий день».
– Як спочатку ставилися сини до маминої роботи? – Як матуся привчила синів допомагати по господарству? – Яких дій навчилися страусенята? – Що з цих дій ти можеш робити самостійно?
3.Вправа «Назви «домашню» професію».
Дайте дитині завдання пройтись по квартирі і знайти результати дій представників різних професій (теслярі – меблі, майстри – іграшки, швачка – штори). Підсумуйте, що багато людей працюють, щоб було гарно та комфортно. Підведіть до думки, що мама виконує вдома роботу і швачки, і кухаря, і прибиральниці.
4.Дидактична гра «Що для якої кімнати».
Покажіть дитині предмети, нехай вона скаже, в якій кімнаті вони повинні знаходитись, яке мають призначення.
5.Дидактична гра «Обери потрібні продукти».
Знайдіть час на виготовлення бутербродів разом з дитиною, передивіться цікаве відео про різноманітні бутерброди, оберіть потрібні продукти – викладіть перед дитиною продукти, разом поміркуйте, які потрібні.
6.Запропонуйте дитині взяти участь у виконанні домашньої справи – пранні, прибиранні чи кулінарії, нагадайте, що потрібно використовувати ввічливі слова, якщо потрібна допомога.
Підготувала вихователь Оксана Силка.