02.04.2020р.- Ярмарок бажань
1.Шановні батьки,прочитайте та обговоріть з дітьми вірш “Домашній слон» Н. Сиротич.
Живе у моїй кімнаті папуга,
Є вже шиншила і свинка морська.
Якого потрібно ще мені друга?
Дуже я хочу купити слона.
Звісно, мама руками розводить:
-Хто ж слона у квартирі заводить?
Уже місяць вирішує тато:
-Де слона помістити у хаті?
І бабуся не може вгадати:
-Що смачненьке слону готувати?
А дідусь в Інтернеті читає:
-Все ж домашніх слонів не бу-ва-є..
От побачите – я не жартую:
Навесні диво-дім побудую!
Та такий величезний він буде,
Що помістяться слоники й люди.
В кожнім домі уже восени
Будуть жити домашні слони.
-Які тварини вже є у героя вірша?
-Чи реально завести слона у звичайній квартирі?
-Як дорослі ставились до такого бажання?
-Про що вони переживали?
-Придумайте продовження історії.
2.Виконайте графічні диктанти по клітинкам:
” Котик”
1 вправо, 1 вниз, 2 вправо, 1 вгору,1 вправо,2 вниз,5 вправо,2 вгору,1 вліво,1 вгору,2 вправо,9 вниз,1 вліво,2 вгору,1 вліво,2 вниз ,1 вліво,2 вгору,3 вліво,2 вниз, 1 вліво,2 вгору,1 вліво,2 вниз,1 вліво,3 вгору,1 вліво,5 вгору.
” Черепаха”:
2 вправо,4 вниз, 1 вправо,2 вгору, 1 вправо,1 вгору, 4 вправо,1 вниз, 1 вправо,3 вниз, 1 вліво,1 вниз, 1 вліво,1 вгору, 4 вліво,1 вниз, 1 вліво,1 вгору, 1 вліво,3 вгору, 1 вліво,2 вгору.
3.Запропонуйте дитині створити малюнки манкою.
Малювання манкою позитивно позначається на розвитку дрібної моторики пальчиків, тактильних відчуттів дитини, сенсорики, мислення, фантазії, уяви, мови. До того ж такий вид творчості діє заспокійливо на дитину.
У процесі малювання манку можна затискати в кулак, пересипати з долоньки на долоньку, малювати химерні візерунки пальчиками, долоньками. У
дітей можуть вийти справжні картини з манної крупи: машини, дерева, сонечко, будиночки …. Ось де проявляється фантазія дитини .
4.Пограйте з дитиною в мовленнєві ігри:
“Кому що потрібно»
Дорослий називає професію, а дитина називає необхідні для роботи предмети:
Лікар – халат, ліки, термометр…
Вчитель – книги, зошити, ручки, олівці…
Кухар – продукти, ніж, каструля…
Столяр – пилка, молоток, рубанок…
«Добери якнайбільше слів»
Слова на позначення ознак тварин:
Їжак – колючий, маленький, спритний;
Заєць – куцохвостий, боязкий, довговухий, несміливий, швидкий;
Лисиця – руда, хитра, спритна, підступна.
«Швидко слово називай – йому риму добирай»
Листок – молоток – колобок – пеньок…
Гілка – бджілка – сопілка…
Коса – проса – оса…
«Яке слово заховалось»
Дорослий називає склади, а діти добирають слова за цими складами:
Ма – мама, малина, машина…
Ко – котик, корова, коровай…
Лі – літо, лікар, лінійка…
Підготувала вихователь Трохимчук О. І.
5.Проведіть дослід з дітьми, який демонструє рух дихання.
Запропонуйте дітям взяти маленькі люстерка та подихати на них. Люстерко запотіло, тому що тепле дихання рухалось в його сторону. Аналогічного висновку допоможуть дійти дихальні вправи з пір’їнками, паперовими вітрячками, мильними бульбашками, повітряними кульками тощо. Проведіть бесіду про значення дихання для життя людини. Поясніть поняття ” свіже повітря” та ” чисте повітря”.
6.Виконайте завдання в альбомі з художньо – творчої діяльності ” Клоун з кульками” (ст.8-9)
Вчимося ліпити з пластиліну: скочувати кульки, плескачики, змішувати кольори, заповнювати пластиліном задану форму.
7.Назвіть і покажіть геометричні фігури, які ви бачите на картинках.
- 8.Проведіть спостереження за деревами:
- Поясніть дітям, що навесні у зв’язку з відновленням життєдіяльності дерев усі тканини наповнюються водою: коріння починає подавати воду. Вода, що надходить у рослину, випаровується дуже повільно. Розгляньте бруньки на гілках: у тополі вони довгі, клейкі, запашні, а у берези – круглі, дрібні. Поясніть, що одні дерева прокидаються раніше, а інші пізніше. Розкажіть про цілющі властивості березових і соснових бруньок.
9.Пограйте з дітьми в цікаві ігри вдома:
Здогадайся – що це?
Дуже весела гра, брати участь можуть і дорослі.Вибирається ведучий. Він задумує який-небудь предмет, пише його на папірці, а потім намагається зобразити його мімікою і жестами, решта учасників, намагаються здогадатися про що йде мова. Хто першим здогадався – стає новим ведучим (або отримує приз).
Гра на наслідування
Хорошим варіантом рухливих ігор вдома можуть стати ігри на наслідування. Дитина може наслідувати вашим діям або зображати що-небудь. Зображати можна все що завгодно:
- іграшки (дзигу, неваляшку, м’яч);
- тварин (звірів, птахів, комах);
- транспорт (велосипед, літак, машину, поїзд і так далі);
- техніку (пилосос, праска, пральну машину, фен).
Давати завдання також можна декількома способами:
- ви просто показуєте або говорите дитині, що робити, кого або що зображати;
- дитина вибирає картку з намальованим або написаним завданням (такі картки потрібно заготовити заздалегідь). Якщо ви зображуєте тварин, то на картках із завданнями можна намалювати не самих тварин, а їх тінь, сліди або тільки їх частину;
- ви можете загадати дитині загадку про те, що потрібно буде зобразити.
Підготувала вихователь Іщенко О. М.