02.04.2020р.- Ярмарок бажань

1.Шановні батьки,прочитайте та обговоріть з дітьми  вірш “Домашній слон» Н. Сиротич.

 Живе у моїй кімнаті папуга,

Є вже шиншила і свинка морська.

Якого потрібно ще мені друга?

Дуже я хочу купити слона.

Звісно, мама руками розводить:

-Хто ж слона у квартирі заводить?

Уже місяць вирішує тато:

-Де слона помістити у хаті?

І бабуся не може вгадати:

-Що смачненьке слону готувати?

А дідусь в Інтернеті читає:

-Все ж домашніх слонів не бу-ва-є..

От побачите – я не жартую:

Навесні диво-дім побудую!

Та такий величезний він буде,

Що помістяться слоники й люди.

В кожнім домі уже восени

Будуть жити домашні слони.

-Які тварини вже є у героя вірша?

-Чи реально завести слона у звичайній квартирі?

-Як дорослі ставились до такого бажання?

-Про що вони переживали?

-Придумайте продовження історії.

2.Виконайте графічні диктанти по клітинкам:

” Котик”

1 вправо, 1 вниз, 2 вправо, 1 вгору,1 вправо,2 вниз,5 вправо,2 вгору,1 вліво,1 вгору,2 вправо,9 вниз,1 вліво,2 вгору,1 вліво,2 вниз ,1 вліво,2 вгору,3 вліво,2 вниз, 1 вліво,2 вгору,1 вліво,2 вниз,1 вліво,3 вгору,1 вліво,5 вгору.

 

” Черепаха”:

2 вправо,4 вниз, 1 вправо,2 вгору, 1 вправо,1 вгору, 4 вправо,1 вниз, 1 вправо,3 вниз, 1 вліво,1 вниз, 1 вліво,1 вгору, 4 вліво,1 вниз, 1 вліво,1 вгору, 1 вліво,3 вгору, 1 вліво,2 вгору.

3.Запропонуйте дитині створити малюнки манкою.

Малювання манкою позитивно позначається на розвитку дрібної моторики пальчиків, тактильних відчуттів дитини, сенсорики, мислення, фантазії, уяви, мови. До того ж такий вид творчості діє заспокійливо на дитину.

У процесі малювання манку можна затискати в кулак, пересипати з долоньки на долоньку, малювати химерні візерунки пальчиками, долоньками. У

дітей можуть вийти справжні картини з манної крупи: машини, дерева, сонечко, будиночки …. Ось де проявляється фантазія дитини .

 

4.Пограйте з дитиною в мовленнєві ігри:

Кому що потрібно»

Дорослий  називає професію, а дитина називає необхідні для роботи предмети:

Лікар – халат, ліки, термометр…

Вчитель – книги, зошити, ручки, олівці…

Кухар – продукти, ніж, каструля…

Столяр – пилка, молоток, рубанок…

«Добери якнайбільше слів»

Слова на позначення ознак тварин:

Їжак –  колючий, маленький, спритний;

Заєць – куцохвостий, боязкий, довговухий, несміливий, швидкий;

Лисиця – руда, хитра, спритна, підступна.

«Швидко слово називай – йому риму добирай»

Листок – молоток – колобок – пеньок…

Гілка – бджілка – сопілка…

Коса – проса – оса…

 «Яке слово заховалось»

Дорослий називає склади, а діти добирають слова за цими складами:

Ма – мама, малина, машина…

Ко – котик, корова, коровай…

Лі – літо, лікар, лінійка…

Підготувала вихователь Трохимчук О. І. 

5.Проведіть дослід  з дітьми, який демонструє рух дихання.

Запропонуйте дітям взяти маленькі люстерка та подихати на них. Люстерко запотіло, тому що тепле дихання  рухалось в його сторону. Аналогічного висновку допоможуть дійти дихальні вправи з пір’їнками,  паперовими вітрячками,  мильними бульбашками, повітряними кульками тощо. Проведіть бесіду про значення дихання для життя людини. Поясніть поняття ” свіже повітря” та ” чисте повітря”.

 

6.Виконайте завдання в альбомі з художньо – творчої  діяльності ” Клоун з кульками”  (ст.8-9)

Вчимося ліпити з пластиліну: скочувати кульки, плескачики, змішувати кольори, заповнювати пластиліном задану форму.

7.Назвіть і покажіть геометричні фігури, які ви бачите на картинках.

  • 8.Проведіть спостереження за деревами:
  • Поясніть дітям, що навесні у зв’язку з відновленням життєдіяльності дерев усі тканини наповнюються водою: коріння починає подавати воду. Вода, що надходить у рослину, випаровується дуже повільно. Розгляньте бруньки на гілках: у тополі вони довгі, клейкі, запашні, а у берези – круглі, дрібні. Поясніть, що одні дерева прокидаються раніше, а інші пізніше. Розкажіть про цілющі властивості березових і соснових бруньок.

9.Пограйте з дітьми  в цікаві ігри вдома:

Здогадайся – що це?

Дуже весела гра, брати участь можуть і дорослі.Вибирається ведучий. Він задумує який-небудь предмет, пише його на папірці, а потім намагається зобразити його мімікою і жестами, решта учасників, намагаються здогадатися про що йде мова. Хто першим здогадався – стає новим ведучим (або отримує приз).

Гра  на наслідування

Хорошим варіантом рухливих ігор вдома можуть стати ігри на наслідування. Дитина може наслідувати вашим діям або зображати що-небудь. Зображати можна все що завгодно:

  • іграшки (дзигу, неваляшку, м’яч);
  • тварин (звірів, птахів, комах);
  • транспорт (велосипед, літак, машину, поїзд і так далі);
  • техніку (пилосос, праска, пральну машину, фен).

Давати завдання також можна декількома способами:

  • ви просто показуєте або говорите дитині, що робити, кого або що зображати;
  • дитина вибирає картку з намальованим або написаним завданням (такі картки потрібно заготовити заздалегідь). Якщо ви зображуєте тварин, то на картках із завданнями можна намалювати не самих тварин, а їх тінь, сліди або тільки їх частину;
  • ви можете загадати дитині загадку про те, що потрібно буде зобразити.

Підготувала вихователь Іщенко О. М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *