08.04.2020р. – Реалізуємо освітні завдання за темаю “Магазин” (підтема “Порядок на полицях”)

 

1.Покажіть дитині елементи мови жестів, якою спілкуються діти з особливими освітніми потребами.

Запитайте у дитини:

Чи важко було зрозуміти мову жестів?

Чи зустрічалась колись ваша дитина з людьми, що спілкуються мовою жестів?

Чи хотіла б дитина пізнати таку мову?

Спробуйте створити вдома свою мову жестів, яка стосується теми «Магазин».

Поясніть дитині, що схематичне зображення теж є мовою, яку можна розуміти.

Роздивіться з дитиною схеми за допомогою яких у магазині орієнтуються покупці та пограйте в гру «Де що купити».

Далі разом з дитиною складіть схему за якою можна описати товар (група товару, форма, величина, якість, для чого та ін.)

2. Проведіть з дітьми гру «Назви, що це таке?»

-Іграшки, книжки, меблі, одяг, що продаються в магазині…(Товар)

-Гривні, долари, марки…(Гроші, валюта)

-Магазин, кіоск, базар, крамниця, ярмарок…(Торгівельні пункти)

-Хліб, молоко, м’ясо, вермішель, масло…(Продукти)

-Альбом, ручка, пензлик, фарби…(Канцтовари)

3. Запропонуйте дитині виконати розвивальне завдання.

Добрик й Веселинка шукають у магазині іграшки для дітей. Як їм впізнати відділ іграшок? Обери вказівники, які допоможуть дітям знайти необхідні товари. Назви, на які групи товарів указують інші вказівники.

4.Пограйте з дитиною в гру «Знайди відмінності».

Вихователь: Зимовець Тетяна Семенівна

1. Розгляньте з дитиною сюжетну картину «Супермаркет».

Запропонуйте дитині придумати діалоги, що могли б відбутися між покупцями та працівниками магазину.

Розіграйте мовленнєві ігрові ситуації

Завдання в парах (дорослий – дитина): покупець називає, що йому треба придбати; продавець відповідає, що товар відсутній; покупець просить дороги; продавець підказує.

Наприклад:

-Добрий день!

-Добрий день!

-Мені потрібно два кілограма бананів.

-Вибачте, але у нас сьогодні бананів немає. /-Ой, а у нас бананів ніколи не було./ -Нажаль банани закінчились ще вчора. і т.д.

-Підкажіть де можна купити бананів? /-А що ж мені робити? Дуже потрібні банани./ -А чи знаєте Ви де найближчий магазин з бананами? і т. д.

-Знаю! Вам треба піти прямо, потім праворуч і ви побачите магазин. Там є продавчиня Оля, вона вам допоможе.

2. Проведіть з дітьми гру «Грошові місця».

Розкажіть дитині про гроші, як універсальний засіб обміну. Доведіть, що за гроші купуються лише товари та послуги.

Запитайте у дитини:

Звідки беруться гроші вдома?

Хто їх заробляє?

А чи можуть діти заробляти гроші?

Розгляньте картинку та розкажіть дитині про «грошові місця».

3. Перегляньте з дитиною мультфільм «Просто так».

Після перегляду залучіть дитину до виготовлення «товарів» для магазину «Подарунок». Зауважте, що в подарунку головне – це увага до людини. (Наприклад, це можуть бути малюнки, вироби із пластиліну, паперу, покидькового та природного матеріалів).

4. Дослідницька діяльність.

Вихователь: Шевчук Наталія Іванівна

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *