23.04.2020р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Врятуй себе сам” (підтема “Сірники не тронь-в них вогонь”)
Доброго дня, малюки та дорослі.
1.Пропоную зіграти в дидактичну гру “Загадку відгадай, картинку обирай”.
2.Ознайомте малюка з віршем В.Загороднюка “Його величність сірничок”, після закінчення обговоріть.
Петрик вчора захотів, як заснула мати,
У країні сірників гостем побувати.
Він – догадлива дитина, йде й дороги не пита,
Бо ж на кухні та країна -там, де газова плита.
Стрів Сірник його, мов шило. Зовсім одягу нема,
Запросив у гості мило, тіснота навкіл, пітьма.
Хоч мала у нього хата,та живе в ній сто братів.
Мушу чесно вам сказати,
В ній наш Петрик аж упрів.
Не зімкнув очей до рання –
Слухав сповідь Сірника,
Мов легенда вона давня,
І цікава, і страшна.
Тож від нього слід тікати
Заходився до ріки.
Загорілися плакати:
“Обережно, сірники!”
То ж і ти чекай розплати,
Не закінчиться добром,
Якщо будеш жартувати
Із маленьким Сірником.
Петрик тут побачив спалах
У країні Сірників.
Потім вогнище зростало,
Що аж обрій пломенів.
І про це він на світанні
Всім малятам розповів,
Написав слова старанно:
“Знайте силу сірників”.
Здатні все вони спалити –
І кордонів їм нема!
Але й можуть обігріти,
Якщо студить нас зима.
Обережні будьте з ними
І сьогодні, і завжди,
Щоб із полум’я і диму
Не тікати до води.
Отака-то в нього сила,
Вигляд має ж простачка.
Тож навчайсь, малеча мила,
Поважати Сірничка.
Бесіда за змістом вірша:
Чому Петрик уночі пішов на кухню?
Про що розповів сірник хлопчикові?
Яка користь і шкода від сірників?
3. Гра роздум. “Вогонь добрий – вогонь злий”.
– Для чого людині вогонь?
– Коли вогонь називають ворогом?
– Чому виникає пожежа?
– Хто винен у виникненні пожежі?
– Якої шкоди завдає вогонь?
– Що треба робити, щоб не трапилось біди?
4. Перегляньте розвивальний мультфільм “Уроки тітоньки Сови про приборкування вогню”, проведіть обговорення після перегляду.
Бесіда за змістом мультфільму:
Назвіть головних героїв пригоди?
Як друзі вирішили розважитися?
Чи всі звірята підтримали зайчика?
Що стало наслідком видовища?
Як друзі подолали пожежу?
Що ви порадите друзям?
5.Практична робота для дітей “Пожежники”
Пригадайте, люди якої професії рятують від пожежі?
– Пропоную вам, батьки та малюки, намалювати команду вправних пожежників долонькою. Для цього на аркуші паперу зробіть відбиток долоньки фарбою червоного кольору. А потім домалюйте або приклейте шоломи кожному пальчику – капелюх пожежника. І не забудьте про обличчя та руки! Наостанок зобразіть пожежний рукав.
Вихователь: Істифєєва.А.В.