18.03.2020р.- Реалізуємо освітні завдання за темою “Весна”

Запросіть свого малюка до розмови про пору року «Рання весна» з опорою на картину.

Розгляньте картину.

Що ти на ній бачиш?

Як одягнені дівчатка?

Що з’явилося на вербі?

Як зображено природу і погоду?

Яка це пора року?

Як можна назвати цю картину?

Прочитайте вірш О. Орач «Березневі світанки»

Щороку і щораз однаково

В призначений для неї час

Весна у березні світанками

Вертає з вирію до нас.

Листочки викинули верби,

І за ніч визеленів луг,

Берези вибілили небо-

І все засяяло навкруг.

Обговоріть прикмети весни: «У березні хмари пливуть швидко й високо», «Якщо у березні вода не тече , то у квітні трава не росте»

Зробіть висновок: Отже, перший весняний місяць – березень. У березні весна лише починається. Тому її називають ранньою.

Запропонуйте попрацювати з книгою “Весняні розмальовки” розмалювати малюнки із зображенням ознак ранньої весни.

Вихователь: Гнойова Т. П.

Завдання №2 Почитайте малюку оповідання В.Сухомлинського “Ліс весною” (Збірка творів автора)Читайте проникливо з захопленням, допоможіть дитині відчути красу весняного лісу. Зробіть особливі інтонаційні акценти на природних осередках: ліс, поле, весняне небо.

Задайте дитині проблемні запитання: Які дерева прокидаються зі сну раніше? Чому довго спить дідусь Дуб?

Мовно – творча діяльність.   Згадайте , як ходили на екскурсію чи прогулянку до весняного лісу чи парку. Яке небо весною, з чим його можна порівняти?

Вербалізуйте звуки, які можна почути у весняному лісі чи парку.

Вихователь: Істифєєва А. В.

 

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *