01.04.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою «Сходинки: мої досягнення» (підтема «Раз! Два! Складаємо слова…»)
Шановнi, батьки!
1.Запропонуйте дитині скласти речення про цуценя. Варто акцентувати, пояснювати, що у реченні кожне слово має своє місце. Складіть неправильні речення. Запропонуйте дитині виправити вас, знайти помилку і скласти правильне речення.
Поясніть дитині, що речення складається зі слів. Речення можна змінити не змінюючи слів, а змінивши лише інтонацію. Так можна утворити речення запитання та речення оклики. Проведіть досліди на прикладі простих речень.
Наприклад:
-Сьогодні ми підемо на вулицю.
Сьогодні ми підемо на вулицю?
Сьогодні ми підемо на вулицю!
2.Гра “Такі різні слова”
Це змалку відомо всім дітям,
Існує слів безліч у світі,
Слова є добрі і грізні,
І всі вони, всі вони різні:
Є слово холодне – сніжинка,
Є слово веселе – смішинка,
Словечко є лагідне – ласка,
Словечко цікаве є – казка,
Є мокре словечко- водичка,
Зелене словечко- травичка,
Пернате й крикливе – це гуси…
А найрідніше- матуся.
3.Гра ” Придумай слова”
Дитина повинна підібрати слова за певною смисловою ознакою
Наприклад:
Назвати “гарячі слова” ( Вогонь, багаття, пічка, плита, праска, чай, окріп, жар,кип’яток).
“Пухнасті слова” ( Ковдра, вата, зайчик, кошеня, сніжок, курча, килимок, рукавички).
«Круглі слова” ( Коло, тарілка, сонце, глобус, м’яч, клубок, куля).
“Гострі слова” ( Ніж, сокира, голка, пилка, цвях).
«Добрі слова” ( Сонечко, свято, мама, дружба, чуйність, сміх, гра, веселощі)
4.Мовленнєві ігри
Склади речення за схемою
Вправа “Скажи чiтко слова”
5.Поясніть дітям, що змінивши способи складання художніх матеріалів можна досягти різних і цікавих художніх ефектів. Розгляньте художню композицію майстрині квілінгу Ю. Бродської. Зверніть увагу дітей, що цілісне зображення складається з різних утворених різнокольорових стрічок форм.
6.Запропонуйте створити об’ємну квіткову композицію.
Підготувала Олена Іщенко