20.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Ліс” – підсумкові завдання.

Доброго ранку, малюки та дорослі!

1. Проведіть з дітьми узагальнюючу розмову про особливості життя лісу (в цьому вам допоможе асоціативна карта “Ліс”).

Запитання для бесіди:

– Що тепер ти знаєш про ліс?

– Які дерева й інші рослини ростуть у лісі?

– Чому ліс називають легенями планети Земля?

– Хто проживає на верхньому поверсі лісової домівки?

– Хто мешкає на нижньому поверсі лісу?

– Чому ліс називають коморою?

– Доведи, що ліс – велика домівка для багатьох мешканців.

– Як має почуватися і поводити себе людина в лісі?

2. Запропонуйте дитині пограти в гру “Кому потрібні дерева”

Дитина дає відповідь на запитання дорослого: “Кому потрібні дерева” і обгрунтовує свою відповідь.

3. Пограйте з дитиною у гру “Хто де живе”

– Де живе білка? (білка живе у дуплі) А лисиця? і т.д.

4. Розгляньте картинку та запропонуйте дитині відгадати – хто ж на її думку заховався у лісі.

 

5. Прочитайте дитині оповідання В. Сухомлинського “Як білочка дятла врятувала” з подальшим обговоренням.

Як білочка дятла врятувала

  Серед зими потепліло, пішов дощ, а потім знову замерзло. Вкрилися льодом дерева, зледеніли шишки на ялинках.

  Немає чого їсти дятлові: стукає об лід, а до кори не достукається. Б’є дзьобом шишку, а зернятка е вилущуються.

  Сів дятел на ялині й плаче. Падають гарячі сльози на сніг, замерзають.

  Дивиться білка з дупла – дятел плаче. Стриб, стриб, прибігла до дятла.

– Чого це ти, дятле, плачеш?

– Немає чого їсти, білочко.

  Жаль стало білочці дятла. Винесла вона з дупла велику ялинкову шишку. Поклала між стовбуром і гілкою. Сів дятел біля шишки та й ну її молотити дзьобом.

  А білочка сидить біля дупла й радіє. І білченята в дуплі радіють. І сонечко в небі радіє.

Запитання до обговорення:

– Про яких лісових мешканців ця історія?

– Чому плакав дятел?

– Хто його врятував?

– Що білочка принесла дятлику?

– Чому раділа білочка та білченята?

Поради щодо використання тексту:

1. Розгляньте ялинову шишку. Де у ній можуть заховатися зернята?

2. Розмова про життя тварин узимку в лісі. Кому стужно взимку? Що більше дошкуляє: холод чи голод?

6. Запропонуйте своїй дитині гру “У кого-хто”

Гра проводиться з опорою на таблицю. Дорослий показує на зображення тварини і просить назвати дитинча за зразком: у зайця-зайченя-зайченята; у лисиці-лисеня-лисенята і т.д. Як варіант ускладнення можна запропонувати дитині назвати сімейку за зразком: тато-лис, мама-лисиця, дитинча-лисеня; заєць-зайчиха-зайченя і т. д.)

7. Проведіть з дітьми гру “Ланцюжок”

Розгляньте разом з дитиною  малюнок, запропонуйте назвати те, що зображено на ньому. Нехай дитина спробує скласти ланцюжок: хто чим живиться у лісі.

8. Перегляньте з дитиною цікавий повчальний мультфільм “Корисні підказки – Збираємося в похід.”

Після перегляду проведіть обговорення.

 

9. Робота з набором розвивальних завдань.
Картка № 87.

Вихователі групи:

Істифєєва А.В., Чорноусенко М.О.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *