02.04.2020р.- Краса як мрія

1.Тематична бесіда «Хто створює красу»

Зверніть увагу дітей  на те, що красу   ми помічаємо   у природі, в мистецьких  творах  (музичних, літературних, художніх та інших), нас надихає людська праця, природа, відносини, красиві речі, все що нас оточує.

Кожен з нас може стати  творцем краси, якщо тільки захоче. Що  треба для створення красивого  навколо тебе? (Різні засоби – фарби, музичні  звуки, робочі інструменти, а ще бажання, наполегливість і вміння (малювати, писати музику, вишивати тощо).

 

2.Розгляньте картини художників та світлини. Скажіть, які природні явища зуміли  відтворити художники ( А.Куїнжді «Веселка», Ван Гог «Зоряна ніч», Клод Моне «Поле маків», Л. Афремов «Дощ»).

Поцікавтеся думкою дитини:

– Чому художники забажали відтворити  мінливу природу?

– Які почуття  викликають ці картини?

– Чому окремі явища природи називають чудесами? ( окремі з них відбуваються  не так часто, вони вражають своїми  візуальними ефектами,  справляють емоційні   враження).

– Які явища природи  ви  бачили і  хотіли б про  них розповісти?  ( дощ, грозу,снігопад, заметіль).

3.Робота в   альбомі з художньо-творчої  діяльності.

Розгляньте ілюстрацію до казки П.Єршова «Горбоконик».

Намалюйте кита в океані змішуючи акварель з рідким милом. (  Роботу виконуйте за зразком, малюйте утвореною фарбою).

4.Розвиваємо мовлення.

 –Вправа  «Продовжи далі»

Називайте початок слова, а дитина продовжує далі. Наприклад: ма….(малина, машина, мак, мама), со….(сосна, сова,сорока), бе… ( береза, бегемот), ка…(каша, калина, капітошка, картопля,картина, калина) і.д.

Запитайте у дитини з якого звука починається кожне слово. 

-Гра «Спіймай риму»

Запропонуйте дитині побути поетом, вправляйте у підборі рим до слів.

Пшениця………паляниця,  кішка………мишка, малина…..калина, ожина…шипшина, морквиця…..сестриця, поле….море, поливати….зростати,

робити…..носити, шити…..жити і т.д.

5.Робота в “Книзі дошкільника”.

Виконайте завдання №8, 9.

Виконайте завдання №10. Зліпіть  за зразком персонажів казки «Бременські музиканти».

Під час ліплення заохочуйте дитину, хваліть її, відмітьте, що вона сьогодні маленький творець краси.

6.Логіко- математичний розвиток.

  Гра «Чарівний мішечок»

Мета:  Закріпіть  вміння   дитини розрізняти предмети  циліндричної форми.

Візьміть мішечок  і покладіть у нього предмети циліндричної форми: олівець, різної величини  баночки, сопілочку і т.п. Запропонуйте дитині діставати  по черзі  ці предмети, обстежувати їх, катати між долоньками, котити, ставити на підлогу. Така гра дасть змогу дитині краще зрозуміти властивості  циліндра.

Вчимося додавати

  1. Цікава хвилинка. Досліди з повітрям. 

 Парашют

Зробіть з дитиною невеликий парашют. Візьміть носову хустку, до кожного кутку хустки прикріпіть за допомогою голки нитки однакової довжини. Всі кінці прикріпіть до іграшки. Розкажіть дитині, чому парашют спускається плавно: повітря під куполом розпирається і підтримує його.

 Зважуємо повітря

Все має свою вагу, повітря теж. Запропонуйте дитині його зважити. Візьміть лінійку, знайдіть її центр і прив’яжіть до неї мотузку. Надійти кульки однакового розміру і зав’яжіть нитками однакової довжини. Тепер вішаємо кульки по краях наших «ваг». Ваги врівноважені. Проколюємо одну кульку – надута кулька опускається вниз – він важче.

 Чи є запах у повітря?

Перевірте – чи має повітря запах. Запропонуйте малюкові понюхати повітря – не чути запаху. Тепер окропіть кімнату туалетною водою або апельсином.    Скажіть дитині, що повітря може  передавати запахи.

8.Сюжетна гра  «Школа».

На початку гри запитайте у дитини, чи мріє вона піти до школи. Повідомте, що зараз ця мрія може здійснитися у грі. Підготуйте для цього необхідні атрибути: рюкзак, пенал, книги, зошити, ручки, олівці і т.п. В кінці гри наголосіть, що мрія дитини здійсниться незабаром, адже дитина восени піде до школи. Пограйте разом з дитиною:ви –учитель, дитина- учень.

 

Вихователь  Грицюк Тетяна  Іванівна

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *