04.12.2023 р. Реалізуємо освітні завдання за темою ”Секрети шафки” підтема ”Шафка – місце для речей”

1. Доброго ранку, шановні батьки! Почніть із традиційного обміну враженнями від пережитих вихідних (розгляньте разом нову табличку “Мої вихідні”), дайте бажаючим самим обрати розповісти про те, що бачив, чи чув, чи куди ходив, чи що робив руками, або з ким розмовляв. Попросіть  дітей нагадати правила кола. Після обговорення зосередьте увагу дітей на плакаті та запитайте, що їм відомо про шафи. Де бачили? Для чого існують? Що там зберігають? Запропонуйте озирнутися до кола і знайди шафи чи шафки у приміщенні, пояснити їх значення. Поясніть, що хоч полички, тумби, стелажі – це не шафи, але також допомагають тримати речі в порядку. 

2. Запросіть послухати текст вірша С. Гарбуз “Не створюй безладу в кімнаті” з подальшим обговоренням: Ця історія про дівчинку чи про хлопчика? Могла б вона статися з дівчинкою? Що авто говорить про кількість іграшок, скільки іграшок було? Як ви зрозуміли де лежали іграшки? Яка неприємність трапилася з хлопчиком? Що змінилося тепер у нього в кімнаті? Розкажіть, як ви граєтеся і складаєте іграшки – самі чи батьки? Погляньте на картинки про безлад у дитячій кімнаті і поясніть – чому сердиться мама? 

“Не створюй безладу в кімнаті” С.Гарбуз

Маю іграшок багато,

По підлозі – не пройти,

Залишається літати

Чи бульдозером гребти…

Наступив на їжака –

Впав, забилася рука.

Стало боляче мені,

У синцях – як на війні.

З того часу: погуляв –

Все відразу поскладав!

 

3. Запросіть проголосувати кольором, оцінюючи правильні/хибність твердження: Іграшки мають лежати тільки на поличках. Одяг може висіти на стільці. Порядок буде, коли батьки будуть прибирати. Одяг має висіти в шафі. Порядок робить дім затишним і приємним. Якщо все по місцях, легко знайти те, що треба. Діти не повинні прибирати за собою речі. В нашому домі тільки одна  шафа для одягу. Книжки, взуття та посуд можуть лежати в одній шафі. Запрошуйте дітей коментувати свої дії. 

4. Запросіть дітей закріпити ці правила окремого зберігання. Вирізати стрічки, і наклеїти на аркуш так, щоб вийшла шафа і на поличках намалювати те, що там має бути. Попросіть показати на плакаті, де краще зберігати ті чи інші речі.

5. Набір розвивальних завдань. Картка № 38. 

 

Вихователь Інна НІКОЛАЄНКО.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *