06.04.2020р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Звірі” (підтема “Дикі тварини нашої місцевості”)

Завдання I.

Запропонуйте дитині уявну подорож до лісу. Розгляньте картину “Дикі тварини лісу”.

Запитання до дитини:

-Кого ти бачиш на картині?

-Чому цих тварин називають дикими?

Пограйте в гру “Назви одним словом”.

Підсумуйте відповідь дитини:

– Дикі тварини живуть у лісі, самі будують собі житло, шукають їжу, піклуються про себе й своїх дитинчат.

Завдання II.

Загадайте дитині загадки:

Я руда, низького росту,
Хитра я і довгохвоста.
На курей я вельми ласа –
В них таке смачненьке м’ясо…
Вовку-брату я сестриця,
А зовуть мене…   (Лисиця)

Я маленький, я вухатий,
Сірий, білий, волохатий.
Я стрибаю, я тікаю,
Дуже куций хвостик маю.   (Заєць)

Червонясту шубку має,
По гілках вона стрибає.
Хоч сама мала на зріст,
Та великий має хвіст,
Як намисто оченята…
Хто це? Спробуй відгадати.  (Білка)

Гостроносий і малий,
Сірий, тихий і незлий.
Вдень ховається. Вночі
Йде шукать собі харчі.
Весь із тонких голочок.
Як він зветься?…   (Їжачок)

Ходить хмуро між дубами,
Хижо клацає зубами,
Весь, як є, —
Жорстока лють,
Очі в нього так і ллють.
Зачаївся ось, примовк.
Грізний звір цей, звісно, …  (Вовк)

Буркотливий, вайлуватий,
Ходить лісом дід кошлатий:
Одягнувся в кожушину,
Мед шукає і ожину.
Літом любить полювати,
А зимою — в лігві спати.
Як зачує він весну —
Прокидається від сну.  (Ведмідь)

Після відгадування запропонуйте дитині знайти відповідну тварину на картині.

Завдання III.

Розкажіть дитині про житло диких тварин за картиною “Хто де живе?”

Повторіть назви житла за запитанням: “Хто де живе?”

 

 

Завдання IV.                                                                                                                                                 

Пограйте в дидактичну гру “Дикі та свійські тварини”:

 

 

Розгляньте картину.

Завдання:

– Назви тварин

– Розклади тварин на дві групи за місцем проживання: свійських тварин  до будинку, диких тварин  до лісу.

Завдання V.                                                                                                                                                       

Пограйте в дидактичну гру “Хто із звірів має такий колір?”

Завдання:

 -Назви кольори:

            

 

– Хто із звірів може мати такий колір?

 

 

Завдання VI.                                                                                                                                                     

Виконайте з дитиною  вправу з графомоторики  «Допоможи тваринам знайти житло» з метою розвитку дрібної моторики рук, довільності і точності рухів, вміння правильно тримати олівець:

–  Провести олівцем доріжку.

 

 

Перегляньте з дитиною відео.

 

 

Вихователь: Друк Людмила Василівна

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *