07.04.2020р. – Реалізуємо завдання з теми “Звірі” (підтема “Дикі тварини в народній творчості. Всесвітній день здоров’я”)
Завдання І
Доброго ранку, шановні батьки та діти!
1.Сьогодні я запрошую вас разом з малюком зробити цікаві відкриття.
Запропонуйте малюкові послухати вірш В. Орлова «Відкриття»
Що у світі за подія? Що довкіл за метушня?
Відкриває квітень вії! Йдіть скоріш на відкриття!
Коло кожного порогу снігу наче й не було.
Вже барліг розкривсь розлогий, відкривається дупло.
І несуть пташині крила нам співаночки дзвінкі.
Відкриваються бруньки. Лагідне гуляє сонце
І дарує теплий дух.
Всі кватирки і віконця відкриваються навкруг.
- Запитайте про які відкриття йдеться у вірші? Правильно, про весняні події, що відбуваються в природі весною.
Разом зі своїми матусями роблять свої перші відкриття маленькі лисенята.
Розкажіть дитині короткі розповіді Генадія Снігірьова про тварин на весні.
«Лисенята»
Лисенята порпаються біля нори, чекають маму – лисицю. Прийде лисиця, принесе їм мишку. Ящірка трапиться принесе і її. Лисенята граються з мишкою та ящіркою, привчаються полювати. Лисиці ж ловлять в лісі все що трапляється і все їдять.
«Вовченята»
Вовченята ще такі маленькі, що і на вовка зовсім не схожі: кривоногі, головасті. Граються біля лігва – нори, ганяються за метеликами , гризуть коріння, а почують – гілка трісне, одразу ховаються до нори. Як підростуть – вовчиха мати буде брати їх з собою на охоту.
Запитання :
– Як поводять себе малюки звірята? Чому лякаються? Що люблять робити?
2. Виконайте з дитиною вправи:
«Що роблять звірі на весні?»
«Хто у кого народився?»
Вправа на розвиток логічного мислення «Яких тварин ти бачиш?»
Виконайте вправи з графомоторики “Красень ведмедик”, “Веселі звірята”
3. Пограйте з малюком в дидактичні ігри: “Чий хвіст?”
«Хто де живе?»
4. Познайомте дитину з правилами поведінки в лісі:
Зробіть висновок : ліс – великий будинок, в якому мешкає багато мешканців. Турбувати їх шкідливо.
У нагоді вам стануть поради «Ознаки нестачі батьківської уваги у дитини»
Приємного спілкування з вашою дитиною.
Вихователь: Гнойова Т. П.
Завдання 2.
1.
2.Повторіть у вільні хвилини рахунок від 1 – 5, за допомогою відео матеріалу.
3. Ознайомте дитину з казкою про двох жадібних ведмежат
4.Гра “Пересипаємо крупу”
Для дитини ця гра буде цікавою. Пересипаємо крупи з однієї ємності в іншу. Можна пересипати руками, а можна використовувати спеціальні пристосування: лопатки, ложечки, маленьку іграшкову посудку. Граючи в цю гру, звертайте увагу дитини на такі поняття, як “багато”, “мало”. “Ось у цій баночці багато крупи, а тепер пересипаємо. Ось бачиш, тепер тут мало, зате вже в цій баночці багато “. Також звертаємо увагу дитини на звук падаючих круп. Горох видаватиме дзвінкий звук, рис більш приглушений, а ось манка майже беззвучна.
Якщо ваша дитина полюбляє грати з вантажівками, запропонуйте їй перевезти крупи з одного кінця столу в інший. При цьому процес завантаження і розвантаження також на ній. Лопаткою або ложкою нехай сама заповнить кузов крупами. А потім, в пункті призначення нехай розвантажить свою машинку аналогічним способом в порожню ємність. Пересипати можна в самі різні ємності, і з великими отворами, і з маленькими. Нехай дитина спробує насипати крупи в пляшку. Важко? А тепер використовуємо воронку. Для маленької дитини буде дуже цікаво спостерігати, як у воронці зникають крупи, а в пляшці при цьому з’являються. А ще спробуйте у ваших іграх пінцет, краще підійде пінцет для лінз – він маленький і зручний для дитячих рученят. За допомогою пінцета переносьте горох з одного боку коробки чи тарілки у інший.
Вихователь: Істифєєва А.В.