07.04.2020р. – Реалізуємо завдання з теми “Звірі” (підтема “Дикі тварини в народній творчості. Всесвітній день здоров’я”)

 

Завдання І

Доброго ранку, шановні батьки та діти!

 1.Сьогодні я запрошую вас разом з малюком зробити цікаві відкриття.

Запропонуйте малюкові послухати вірш  В. Орлова «Відкриття»

Що у світі за подія? Що довкіл за метушня?

Відкриває квітень вії! Йдіть скоріш на відкриття!

Коло кожного порогу снігу наче й не було.

Вже барліг розкривсь розлогий, відкривається дупло.

І несуть пташині крила нам співаночки дзвінкі.

Відкриваються бруньки. Лагідне гуляє сонце

І дарує теплий дух.

Всі кватирки і віконця відкриваються навкруг.

  • Запитайте про які відкриття йдеться у вірші? Правильно, про весняні події, що відбуваються в природі весною.

Разом зі своїми матусями роблять свої перші відкриття маленькі лисенята. 

Розкажіть дитині короткі розповіді Генадія Снігірьова про тварин на весні.

«Лисенята»

Лисенята порпаються біля нори, чекають маму – лисицю. Прийде лисиця, принесе їм мишку. Ящірка трапиться принесе і її. Лисенята граються з мишкою та ящіркою, привчаються полювати. Лисиці ж ловлять в лісі все що трапляється і все їдять.

«Вовченята»

Вовченята ще такі маленькі, що і на вовка зовсім не схожі: кривоногі, головасті. Граються біля лігва – нори, ганяються за метеликами , гризуть коріння, а почують – гілка трісне, одразу ховаються  до нори.  Як підростуть – вовчиха мати буде брати їх з собою на охоту.

Запитання :

– Як поводять себе малюки звірята? Чому лякаються? Що люблять робити?

2. Виконайте з дитиною  вправи:

 

«Що роблять звірі на весні?»

«Хто у кого  народився?» 

Вправа на розвиток логічного мислення «Яких тварин ти бачиш?» 

 

Виконайте вправи з графомоторики “Красень ведмедик”, “Веселі звірята”   

3. Пограйте з малюком в дидактичні ігри:  “Чий хвіст?”

   

«Хто де живе?»

 

 

4. Познайомте дитину з правилами поведінки в лісі: 

Зробіть висновок : ліс – великий будинок, в якому мешкає багато мешканців. Турбувати їх  шкідливо.

У нагоді вам стануть поради «Ознаки нестачі батьківської уваги у дитини»

Приємного спілкування з вашою дитиною.

Вихователь: Гнойова Т. П.

 

Завдання 2.

1.

2.Повторіть у вільні хвилини рахунок від 1 – 5, за допомогою відео матеріалу.

3. Ознайомте дитину з казкою про двох жадібних ведмежат

4.Гра  “Пересипаємо крупу”

     Для дитини ця гра буде цікавою. Пересипаємо крупи з однієї ємності в іншу. Можна пересипати руками, а можна використовувати спеціальні пристосування: лопатки, ложечки, маленьку іграшкову посудку. Граючи в цю гру, звертайте увагу дитини на такі поняття, як “багато”, “мало”. “Ось у цій баночці багато крупи, а тепер пересипаємо. Ось бачиш, тепер тут мало, зате вже в цій баночці багато “. Також звертаємо увагу дитини на звук падаючих круп. Горох видаватиме дзвінкий звук, рис більш приглушений, а ось манка майже беззвучна.

     Якщо ваша дитина полюбляє грати з вантажівками, запропонуйте їй перевезти крупи з одного кінця столу в інший. При цьому процес завантаження і розвантаження також на ній. Лопаткою або ложкою нехай сама заповнить кузов крупами. А потім, в пункті призначення нехай розвантажить свою машинку аналогічним способом в порожню ємність. Пересипати можна в самі різні ємності, і з великими отворами, і з маленькими. Нехай дитина спробує насипати крупи в пляшку. Важко? А тепер використовуємо воронку. Для маленької дитини буде дуже цікаво спостерігати, як у воронці зникають крупи, а в пляшці при цьому з’являються. А ще спробуйте у ваших іграх пінцет, краще підійде пінцет для лінз – він маленький і зручний для дитячих рученят. За допомогою пінцета переносьте горох з одного боку коробки чи тарілки у інший.

Вихователь: Істифєєва А.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *