24.03.2020р. – Весняні квіти
Шановні батьки і діти!
Сьогодні я пропоную вам попрацювати за темою “Весняні квіти”.
Завдання 1. – Запропонуйте дітям поспостерігати за першими квітами – пролісками, підсніжниками, крокусами (або розглянути фотографії, ілюстрації).
Задайте дітям запитання: – Чи бачили ви такі квіти? Де вони ростуть? В яку пору року з’являються перші квіти в лісі, в парку, на клумбах?
– Запропонуйте повторити назви квітів та відгадати загадки (з допомогою дорослих, якщо потрібно).
– Я найпершим розквітаю синім цвітом серед гаю. Відгадайте, що за квітка? Бо мене не стане влітку. (Пролісок)
– Ви мене не ображайте, не зривайте, не топчіть. Подивились – обминайте, хочу довго-довго жить. (Підсніжник).
– Дуже гарна синя квітка, та тихесенько стоїть. Вже і бджілка, й жовтий джмелик над красунею бринить.(Крокус).
– Запропонуйте дітям пограти в мовленеву гру “Квітка яка?”
Для цього задайте дітям запитання: “Підсніжник який? Запрпонуйте розказати про нього, вживаючи прикметники: гарний, красивий, білий, ніжний, пахучий.
Для уточнення знань дітей про рослину пограйте з ними в дидактичну гру “Назви і покажи” – назвіть частини рослини – стебло, листя, квітка. Коротко опишіть їх: листочок – зелений, довгий. Потім нехай дитина покаже названі частини рослини.
Завдання 2. – Запропонуйте дітям для логіко-математичного розвитку пограти в дидактичні ігри.
“Знайди таку саму фігуру”. – Викладіть квіти, складені з окремих геометричних фігур(з паперу або картону). Дайте дітям завдання знайти квадрат, круг або трикутник, взяти і показати дорослому. Потім дитина сама може скласти квітку з геометричних фігур, викладаючи почергово та називаючи фігуру.
Завдання 3. – Запропонуйте дітям розфарбувати зображення квітів в розмальовці або квітів, зображених дорослим.
Вихователь: Силка Оксана Дмитрівна.