24.03.2020р. – Весняні квіти

Шановні батьки і діти!

Сьогодні я пропоную вам попрацювати за темою “Весняні квіти”.

Завдання 1. – Запропонуйте дітям поспостерігати за першими квітами – пролісками, підсніжниками, крокусами (або розглянути фотографії, ілюстрації).

Задайте дітям запитання: – Чи бачили ви такі квіти? Де вони ростуть? В яку пору року з’являються перші квіти в лісі, в парку, на клумбах?

– Запропонуйте повторити назви квітів та відгадати загадки (з допомогою дорослих, якщо потрібно).

– Я найпершим розквітаю синім цвітом серед гаю. Відгадайте, що за квітка? Бо мене не стане влітку. (Пролісок)

– Ви мене не ображайте, не зривайте, не топчіть. Подивились – обминайте, хочу довго-довго жить. (Підсніжник).

– Дуже гарна синя квітка, та тихесенько стоїть. Вже і бджілка, й жовтий джмелик над красунею бринить.(Крокус).

 – Запропонуйте дітям  пограти в мовленеву гру “Квітка яка?”

Для цього задайте дітям запитання: “Підсніжник який?  Запрпонуйте розказати про нього, вживаючи прикметники: гарний,  красивий, білий, ніжний, пахучий.

Для уточнення знань дітей про рослину пограйте з ними в дидактичну гру “Назви і покажи” –  назвіть частини рослини – стебло, листя, квітка. Коротко опишіть їх: листочок – зелений, довгий.  Потім нехай дитина покаже названі частини рослини.

Завдання 2. – Запропонуйте дітям для логіко-математичного розвитку пограти в  дидактичні ігри.

“Знайди таку саму фігуру”. –  Викладіть квіти, складені з окремих геометричних фігур(з паперу або картону). Дайте дітям завдання знайти квадрат, круг або трикутник, взяти і показати дорослому. Потім дитина сама може скласти квітку з геометричних фігур, викладаючи почергово та називаючи фігуру.

Завдання 3. – Запропонуйте дітям розфарбувати зображення квітів в розмальовці або квітів, зображених дорослим.

Вихователь: Силка Оксана Дмитрівна.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *