08.05.2020р.- Сонце, повітря, вода – наші найкращі друзі.

1.Шановні батьки,запросіть дитину до бесіди:

– Як треба зміцнювати своє здоров’я?

– Що означає загартування?

– За допомогою чого можна загартовуватись?

– Чи можуть сонце, повітря та вода бути шкідливими для здоров’я?

– Які правила загартування ви знаєте?

Запропонуйте дитині один із способів загартування з застосуванням води контрастної температури.

Поставте дві посудини: з прохолодною та теплою водою( 38 градусів).

Запросіть дитину опускати пальчики послідовно у посудину з прохолодною та теплою водою. Після кількох повторень  дитина має потерти долоньки та витерти їх рушником. Розпитайте  про відчуття.

2.Розгляньте з дитиною ілюстрації.

– Чи різна вода корисна для здоров’я  всього живого?( тільки чиста)

– Останнім часом водоймища нещадно засмічуються. Спонукайте дитину  висловитися щодо ставлення до цієї проблеми та своїх намірів.

3. Виконайте в Книзі дошкільника завдання № 5, 6 ( стор. 66-67)

4.Розгляньте картину Д. Міллера  ” Підводний світ”

Розкажіть, що чиста вода є унікальним середовищем для життя різних риб, тварин, рослин у морях і океанах. Поговоріть з дитиною про умови життя риб і порівняйте їх з умовами комфортної життєдіяльності людини – у чому схожість і відмінність? Продемонструйте дитині різні прийоми створення рельєфного зображення коралів, медуз, морських зірок і їжаків.

Виконайте в Альбомі з художньо – творчої діяльності завдання

” Підводний світ”( стор.42-43)

5.Вивчіть вірш Т Коломієць ” Травень”

А чим же місяць травень

Поміж братами славен?

Іде і весело співа,

Дощами землю полива,

Святковими піснями

І громом над полями.

Не з лійки – поливалки,

А з грозової хмарки.

6. Виконайте завдання на розвиток орієнтування в просторі:

-Що знаходиться під черепашкою?

-Що знаходиться ліворуч від робота?

-Що знаходиться над помідором?

-Що знаходиться праворуч від дерева?

-Що знаходиться між тортом і раком?

-Що знаходиться між коровою і ручкою?

7.Прочитайте оповідання В. Сухомлинського ” Смітник”

Зранку уся сім’я зібралася за столом. Марійка узялася допомагати  прибирати після сніданку, але побачила, що запізнюється до школи.

Схопивши відерце зі сміттям, вона потихеньку викинула його  у квітник, який був розбитий позаду будинку. Дівчинка часто почала викидати туди сміття, коли запізнювалась до школи. Якось дідусь попросив її полити квіти у квітнику. Марійка пішла за будинок і побачила, що замість квітів  там лежить купа сміття. ” Звідки ж узявся цей смітник?”- запитав здивовано дідусь.

-Я не знаю,-сказала Марійка і почервоніла. Їй було соромно за зіпсовані квіти.

Бесіда за змістом оповідання:

-Як називається оповідання і хто його написав?

-Куди Марійка викинула сміття?

-Чому вона так вчинила?

-Хто попросив дівчинку полити квіти?

-Що побачила Марійка замість квітів?

-Що запитав дідусь?

-Чому Марійка почервоніла?

-Дайте оцінку поведінці дівчинки, як би вчинили ви?

-Щоб ви порадили Марійці?

Підготувала вихователь Трохимчук О. І.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *