09.05.2022 р. Реалізуємо освітні завдання за темою  “Лісові рослини” підтема “Що росте у лісі ”

Шановні батьки!

Дитинство – найважливіший, та неповторний період у становленні особистості. Саме в цей час дитина формується фізично, психічно й інтелектуально, набуває необхідних знань, умінь та навичок, і саме в цей період вона потребує найбільшої уваги, спілкування і захисту. Брак життєвого досвіду, беззахисність і невміння діяти в критичних с Дошкільний період – дуже важливий час в розвитку кожної дитини. Саме в цей період формується особистість людини, його світогляд і ставлення до навколишньої дійсності. У дітей нерідко відзначається негативне ставлення до природи, причиною якого є відсутність знань про рослини і тварин, їх потребах і особливостях розвитку. Тому дорослі повинні  допомогати  дітям. Передаючи свій досвід ми допомагаємо дитині у житті та робимо її обізнаною у всіх сферах життя.

1.Згадайте разом з малюком  «Перші ознаки весни»

 – Яка в нас зараз пора року?

– Так, до нас нарешті прийшла весна.

–  Що відбувається з деревами,кущами, травами?

2.Перегляньте відео весняного лісу та уважно прослухайте лісові звуки.

 

3.Запропонуйте малюку прослухати вірш «Весна» Катерини Перелісної

– Що з весною настає?
– Сніг у полі розтає.
– А чому то так буває?
– Сонце його пригріває.
– Що ж синіє на землі?
– Ніжні проліски малі.
– А що пнеться з-під листа?
– То травичка вироста.
– А над полем що бринить?
– Люба пташечка дзвенить.

– Чи помітили ви, які саме відбулися зміни у неживій природі з приходом весни? (орієнтовні відповіді: почало пригрівати сонечко, почав танути сніг, утворилися проталини, день став довшим, а ніч – коротшою)

– Зміни з приходом весни відбуваються і у живій природі.

– Які це зміни? (з’являються перші квіти,голосніше починають співати пташки, у багатьох тварин з’являються дитинчата, від зимового сну скоро почнуть прокидатися ті дикі тварини, які всю зиму спали).

 4.Запропонуйте дитині прослухати казку про лісових друзів.

Жили собі у лісі 2 друга – зайчик та їжачок. Все вони робили разом: і разом гралися, і разом в дитячий лісовий садочок ходили і ніколи не сварилися. Та от біда – їжак взимку спати ліг, а зайчику довелося всю зиму гратися самому. Прийшла нарешті весна. Вирішив зайчик не чекати, поки прийде час і їжачок прокинеться сам, пішов до нірки їжачка , та й розбудити його. Виліз їжачок з нірки – дивиться, під деревами, кущами земля вкрита якоюсь білою ковдрою, повсюди чути, як течуть струмки, вдихнув носиком повітря: бррр – воно таке прохолодне! Не злякало це їжачка, виліз він із нірки і побігли вони з другом гратися: і через проталини стрибали, і паперові човники по струмках пускали – весело було!

Аж раптом зайчик помітив, що їжачок весь аж тремтить, змерз дуже.

  • Як ти вважаєте, чому їжачок змерз?
  • Чи можна турбувати тварин коли вони ще самі не вилізли зі своїх нір?
  • Чому?

5.Закрипіть знання дитини відеороликом  “Хто як весну зустрічає”

 

6.Запропонуйте дитині створити образи квітів з лічильних паличок.

Наприклад:

 

7.Попрацюйте з набором розвивальних завдань.

Картка № 80, № 81.

Вихователі групи:

Істифєєва А.В., Населевська Г.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *