09.05.2022 р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Лісові рослини” підтема “Що росте у лісі ”
Шановні батьки!
Дитинство – найважливіший, та неповторний період у становленні особистості. Саме в цей час дитина формується фізично, психічно й інтелектуально, набуває необхідних знань, умінь та навичок, і саме в цей період вона потребує найбільшої уваги, спілкування і захисту. Брак життєвого досвіду, беззахисність і невміння діяти в критичних с Дошкільний період – дуже важливий час в розвитку кожної дитини. Саме в цей період формується особистість людини, його світогляд і ставлення до навколишньої дійсності. У дітей нерідко відзначається негативне ставлення до природи, причиною якого є відсутність знань про рослини і тварин, їх потребах і особливостях розвитку. Тому дорослі повинні допомогати дітям. Передаючи свій досвід ми допомагаємо дитині у житті та робимо її обізнаною у всіх сферах життя.
1.Згадайте разом з малюком «Перші ознаки весни»
– Яка в нас зараз пора року?
– Так, до нас нарешті прийшла весна.
– Що відбувається з деревами,кущами, травами?
2.Перегляньте відео весняного лісу та уважно прослухайте лісові звуки.
3.Запропонуйте малюку прослухати вірш «Весна» Катерини Перелісної
– Що з весною настає?
– Сніг у полі розтає.
– А чому то так буває?
– Сонце його пригріває.
– Що ж синіє на землі?
– Ніжні проліски малі.
– А що пнеться з-під листа?
– То травичка вироста.
– А над полем що бринить?
– Люба пташечка дзвенить.
– Чи помітили ви, які саме відбулися зміни у неживій природі з приходом весни? (орієнтовні відповіді: почало пригрівати сонечко, почав танути сніг, утворилися проталини, день став довшим, а ніч – коротшою)
– Зміни з приходом весни відбуваються і у живій природі.
– Які це зміни? (з’являються перші квіти,голосніше починають співати пташки, у багатьох тварин з’являються дитинчата, від зимового сну скоро почнуть прокидатися ті дикі тварини, які всю зиму спали).
4.Запропонуйте дитині прослухати казку про лісових друзів.
Жили собі у лісі 2 друга – зайчик та їжачок. Все вони робили разом: і разом гралися, і разом в дитячий лісовий садочок ходили і ніколи не сварилися. Та от біда – їжак взимку спати ліг, а зайчику довелося всю зиму гратися самому. Прийшла нарешті весна. Вирішив зайчик не чекати, поки прийде час і їжачок прокинеться сам, пішов до нірки їжачка , та й розбудити його. Виліз їжачок з нірки – дивиться, під деревами, кущами земля вкрита якоюсь білою ковдрою, повсюди чути, як течуть струмки, вдихнув носиком повітря: бррр – воно таке прохолодне! Не злякало це їжачка, виліз він із нірки і побігли вони з другом гратися: і через проталини стрибали, і паперові човники по струмках пускали – весело було!
Аж раптом зайчик помітив, що їжачок весь аж тремтить, змерз дуже.
- Як ти вважаєте, чому їжачок змерз?
- Чи можна турбувати тварин коли вони ще самі не вилізли зі своїх нір?
- Чому?
5.Закрипіть знання дитини відеороликом “Хто як весну зустрічає”
6.Запропонуйте дитині створити образи квітів з лічильних паличок.
Наприклад:
7.Попрацюйте з набором розвивальних завдань.
Картка № 80, № 81.
Вихователі групи:
Істифєєва А.В., Населевська Г.М.