05.02.2024р.Реалізуємо освітні завдання за темою:”Парк професій: спілкування з майстрами.(підтема:”Як люди обирають професію?”

Доброго дня шановні батьки та діти.

  1. Запропонуйте дитині випробувати себе: вгадати на дотик предмети й іграшки, що заховані в мішечку (два рівні складності можуть відрізнятися тим, що дитині попередньо повідомляють набір предметів й іграшок або показують, що саме в мішечку). Підбиваючи підсумки, запитайте, для якої професії особливо важлива чутливість пальців. (наприклад: лікар хірург, стоматолог, музикант, художник, швачка та інші).
    2. Запросіть малюка поміркувати над прислів’ям «Де народився, там і згодився». З’ясуйте разом, що означає це твердження. Підсумуйте відповіді дитині, що фахівець в одній справі – в іншій може не бути майстром. Поясніть, що це твердження справедливе і для рослин, і тварин: народжені в теплому кліматі, важко пристосовуються до холодного клімату. Попросіть дитину аргументувати таку думку прикладами.
    3. Запропонуйте малюку , виконати завдання за змістом коректурної таблиці до теми «Добрі справи». 

Розгляньте разом з дитиною коректурну таблицю , запропонуйте назвати зображення в клітинках. Проведіть бесіду за запитаннями:

  • Люди, яких професій щодня ризикують своїм життям за для добрих вчинків?
  • Які добрі справи ми можемо зробити для природи?
  • Яку професію із представлених на таблиці ти б обрав для себе? Чому?
    Влаштуйте розмову про орієнтованість дитини на майбутню професію, що вона про цю професію знає, які якості й уміння для виконання професії потрібні.

Виконайте завдання Вибір професії. ”

В Оленки старший брат закінчує навчання в школі. Він має обрати професію. Це не простий вибір. Оленка хоче йому допомогти. Розгляньте малюнки та виберіть професії, які, на твою думку, бiльше пiдходять хлопцям, а  які дівчатам . Чи можливо ти вважаєш, що ця професія буде цікава і хлопціям і дівчатам.

   

  1. Вправляйте дитину у виконанні вправ на тренажерi Ф. Базарного «Вправи для очей» Слідкування очима за рухом стрілок.
  2. Заохотьте дитину до бесіди та сприймання художнього твору К.Лавро, ілюстрацiя до марки.

Запитання для бесіди: що відбувається на цій ілюстрації? Що ти бачиш тут такого, що дозволяє тобі так думати? Що можна сказати про цих персонажів? Що можна сказати про місце, де це відбувається? Що ще тут

вiдбувається? Чи впізнав ти персонажiв вiдомої казки?

Бажаємо приємного спілкування з дитиною.

Вихователь : Тетяна ГНОЙОВА.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *