09.05.2024р. -Реалізуємо освітні завдання за темою “Рух для здоров’я”(підтема “Корисні та шкідливі помічники по господарству”).
1.Гра “Корисне – шкідливе”.
Запропонуйте дитині по черзі назвати плюси та мінуси побутових пристроїв: пилосос – доглядає за підлогою, але шумить, важкий, але може їздити на колесах.
2.Бесіда “Безпека у побуті”. Розгляньте у кімнаті прилади та зауважте, що вони розташовані так, щоб не зашкодити людям: лампа – угорі, на стелі, праска захована у шафі. Розгляньте картки з технікою, розкажіть дитині, що люди використовували раніше замість них.(лампа – свічка).
3.Організація дошки пропозицій “Як уникнути неприємностей під час використання побутових приладів”. Напишіть на дошці або на великому аркуші правила: – Вчитися користуватися електричними приладами разом з батьками. Дітям заборонено розбирати електричні прилади. Користуватися приладами тільки в присутності батьків. Передивіться мультфільм з серії “Корисні підказки” про безпеку електроприладів.
4.Вправа “Маленькі кухарі”.
Попросіть дитину приготувати для себе та дорослого тости або бутерброди. Допоможіть їй за потреби. Пофатазуйте, що б сказав тостер, якби вмів говорити. (Я вже втомився…Я радий вам допомогти…Я хочу, щоб мене почистили…тощо).
5.Мовленева гра “Добери потрібне слово”
Запропонуйте дитині підібрати дієслова до іменників-назв техніки.(Пилососить, прибирає…грає, розважає…світить…гріє…морозить, зберігає продукти…пере…готує…прасує…кип’ятить…сушить…миє посуд…).
Підготувала вихователь Оксана Силка.