11.01.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою ”Граємо в казку”. Підтема: ”Казка з коробки”.

1. Доброго ранку, шановні батьки та діти! Почніть ранок з ігрової вправи “Як показати?”. Ви називаєте казковий персонаж (колобок, вовк, теремок, Доктор Ай-болить, золоте яєчко), а діти радять, як краще його зобразити рухами. Зауважте, що важливо не просто рухами показати, а й словами пояснити. 

2. Використайте завдання і запитання в роботі з коректурною таблицею “Тварини – казкові герої”: хто з казкових персонажів є героєм однієї лише казки? (курка ряба). Порахуйте і назвіть, скільки мешканців було в теремку. Хто допомагав Зайчику повернути його хатку? Хто завжди хитра, підступна? Хто завжди голодний і злий? Кого теремок не витримав? Кому зайчик повернув шишку? Кого годувала дівчинка пиріжками?

3. Запросіть дітей до ліплення героїв казки “Рукавичка” (сюжетне ліплення з елементами конструювання) з подальшим її розігруванням (декорацію у вигляді коробки підготуйте заздалегідь. Коробку можна розмалювати разом з дітьми. Вона також може слугувати ширмою). Щоб дітям зручніше було керувати ляльками, використовують пласку основу: Пласку паличку з – під морозива, на яку прикріплюють голову, тулуб, і палки. 

4. Гра “Загадка”. Спонукайте дітей загадувати загадки про казки за змістом плакату своїм товаришам і дорослим. Покажіть, що загадка не завжди буває віршована. Покажіть, як можна загадувати загатки, називаючи якусь характеристику персонажа чи згадуючи його слова.

Ой, набридло на віконці
Все на сонечку сидіть.
Я візьму і покочуся,
Щоб побачить весь світ.
(Колобок)

Допоможе завжди вам,
І птахам і дітлахам.
Він під деревом сидить,
Добрий лікар….
(Айболить)

Сидить дівчина в корзині
На ведмежій дужій спині.
А чому ж вона сховалась,
До ведмедя не призналась?
(Маша)

5. Набір розвивальних завдань. Картка № 56. 

6. Гра «10 відмінностей»

Спочатку покажіть дітям для запам’ятовування одну картинку (приблизно півхвилини), потім показати другу. Дітям необхідно сказати, що змінилося. А потім дві картинки разом, щоб діти знайшли відмінності.

 

7. Дидактична гра “Кому Який предмет потрібен для роботи?” 

 

Вихователь Інна НІКОЛАЄНКО

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *