12.05.2022 р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Лісові рослини” підтема “Чим пахне ліс”
Шановні батьки, доброго рану, мирного неба!
Сонечко встало,
Іде новий день.
Любі малята
Усім: «Добрий день!»
Пташечка в небі
Співає пісень.
Ніби вітає усіх:
«Добрий день!»
Дзвоник видзвонює
Дзень! Дзень – дзелень!
Вам, мої дітки,
всім: Добрий день!
1.Запропонуйте малюку пограти в гру “Так чи ні”
2.Перегляньте разам з малюком ілюстрації про лікаські рослини.
Розкажіть малюку коротку інформацію про кожну з рослин.
3.Дослідницька робота.
Зробіть з дітьми крем для рук за таким рецептом: залийте 50 г сухого листя календули 30 мл оливкової олії додайте 1 ч.л. спирту (тиждень у темному місці). Потім ретельно процідіть суміш, додойте 1ст.л. кукурудзяної олії першого віджиму і 1ч.л. бджолиного воску, попередньо розтоплиного на водяній бані. Ретельно перемішайте суміш і остудіть. Крем повинен перетворитися в густу субстанцію. За бажанням можна додати в якості натурального ароматизатора ваше улюблене ефірне масло (календули).
4.Прочитайте малюку оповідання В.О. Сухомлинського “Відломлена гілка” (після прослуховування спробуйте його проаналізувати.)
Уздовж алеї парку біг хлопчик. Був ясний весняний день, на деревах співали пташки, серед квітів літали барвисті метелики. Хлопчикові було весело. Він біг, розмахуючи руками.
Уздовж алеї росли маленькі липки, їх недавно посадили. На гілочках зеленіли ніжні пахучі листочки. Хлопчик зривав їх і кидав собі під ноги. Потішався. От зупинився біля однієї липи.
Та не листочок відірвав, а цілу гілочку відчахнув. Гілочка впала додолу. Хлопчик на хвильку зупинився, глянув на тремтячі листочки. Глянув і на липку. З північного боку зяяла ранка…
Хлопчикові стало жалко липки, та жалість у його серці жила недовго. Бо надворі був такий радісний сонячний день… Хлопчик переступив гілочку й побіг далі. Минуло багато-багато літ.
Хлопчик виріс, став дорослий. І діти його повиростали.
Ось теплого весняного дня приходить він до того парку, де бігав колись малим пустотливим хлоп’ям. Уздовж алеї росли високі стрункі липи. Одна тільки була мовби з північного боку поранена.
У неї ніби руки не було. Замість гілки — глибокий шрам.
Дідусь зупинився. Упізнав липу. Це він давно колись відчахнув її гілочку. І ось тепер на високому стрункому дереві не було великої гілки.
Менше листя зеленого, менше цвіту липового, менше співу бджолиного — бо він зламав гілочку. Менше й радості в світі.
Дідусь зітхнув. Він стояв на алеї, дивився на рівну доріжку, по якій біг маленький хлопчик.
5.Перегляньте відеоролик про геометричні фігури.
Вихователі групи:
Істифєєва А.В., Населевська Г.М.