27.12.2023р. Реалізуємо освітні завдання за темою ”Зима-весела казкова пора”. Підтема: ”Зимові розваги”.

1.Доброго ранку, батьки і діти. Сьогодні познайомимось із зимовими розвагами.
– У яких зимових  розвагах дітям вже вдалося прийняти участь: пограти в хокей, покататися на санчатах з гори, покататися на ковзанах, на лижах.
2.Пограйте в гру «Знайди соб пару».  (За умовним сигналом діти розбігаются по кімнаті.За другим сигналом діти стають парами і виконують певну дію разом). Одним із завдань може бути приємні обійми та вітання. Запитайте в дитини, чи бачила вона, як грають зайчики та білочки. Запропонуйте уявити та назвати зимові розваги для казкових білочок та зайчиків.
3.Покажіть дитині презентацію із зображеннями казкових та справжніх тварин.
Запропонуите знайти спільні ознаки у різних зображеннях тварин, Запитайте, який характер передають казкові герої зайчики. Попросіть дітей  показати, як поводять себе казкові та справжні білочки. Перелічіть  разом казки, у яких є білочки. Поясніть різницю  “куций”хвостик, «пухнастий” хвостик.
4. Проведіть дидактичну гру «Скажи який». Завдання для дітей: створити коло слів-прикметників навколо зображення тварин. Для цього об’єднайте дітей у чотири команди, потім у  пари, щоб зберегти можливість опрацювати різні зображення. Загальний аналіз спільного та вiдмiнного мiж казковим та справжніми тваринами гiдно закріпить успіхи дітей.
5. Об’єднайте дітей у дві команди: зайчики та білочки, Роздайте картки з цифрами та попросіть назвати кожну дитину, яка потрапила їм цифра. Далі дайте завдання командам пошикуватися (зобразити) цифри вiд одного до п’яти. Далі читайте казку дітям, а завдання до дітей таке :діти з команди «зайчики» пiднiмуть відповідні цифри, коли мова іде про зайців; діти з команди «білочок»- коли мова іде про білочок
6. Спробуйте розіграти діалоги між зайчиками та білочками, які могли статися при катаннi на санчатах, на лижах, на ковзанах, ліпленні сніговика або будь -якiй казковій зустрічі у лісі. Діти можуть повторити разом з вихователем варіанти запрошення пограти разом.
7. Запропонуйте дитині подивитися мультфільми із казковими героями дня: зайчиками та білочками. Обговоріть враження з дітьми та скористайтеся цим моментом для активiзацi словника ді
8.Виконайте завдання: набір розвивальних завдань. Картка № 49.
Вихователь: Валентина СКІДАН.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *