13.02.2024р.- Реалізуємо завдання за темою ” Творимо красу – збільшуємо добро на землі “( підтема «Краса і користь»).
- Шановні батьки, проведіть з дитиною аналіз понять ” красивий” і ” корисний”: що означають ці слова? Про кого і про що так можна сказати? Чи все красиве є корисним? Чи все корисне обов’язково красиве? Попросіть дитину навести приклади, пригадуючи окремі продукти харчування, предмети чи елементи природи.
2.Попросіть дитину пояснити прислів’я ” Сила та розум – краса людини”; ” Нарядилась, як пава, а кричить, як гава”.
3.Загадайте загадку: ” Зелененька, мов трава,її пісенька ” ква-ква”. Покажіть зображення земляної жабки, обговоріть, чи вважає дитина її красивою. Поміркуйте, для кого жабка може бути красунею.
- Запропонуйте дитині мовленнєву вправу : придумати синоніми до слів красивий ( чарівний, ніжний, добрий, лагідний); корисний (гарний, практичний, здібний,дієвий).
5.Створіть з дитиною книжку ” Краса, яка захищає”. Нагадайте, що в природі існує маскувальна краса, яка допомагає тваринам бути непомітними, захиститися від ворогів, полювати. Запропонуйте обрати образ тварини, окрас якої буде відтворювати.
Послідовність роботи:
1) Вибрати окрас тварини;
2) визначити набір кольорів, які використовуватимуться;
3) відтворити на аркуші паперу малюнок камуфляжу/ маскування тварини.
Запропонуйте дитині пригадати маскувальні окраси тварин, птахів, комах: тигра, зебри,сови, богомола , хамелеона.
6.Проведіть психологічну вправу ” Я вродливий”: дитина має розглянути себе в люстерко і знайти те, про що можна сказати ” красиве”. Попросіть пригадати, про що дитина може сказати ” красиве” щодо зовнішності своїх батьків чи рідних.
Підготувала вихователь Олена Трохимчук.