13.02.2024р.- Реалізуємо завдання за темою ” Творимо красу – збільшуємо добро на землі “( підтема «Краса і користь»).

  1. Шановні батьки, проведіть з дитиною  аналіз понять ” красивий” і ” корисний”: що означають ці слова? Про кого і про що так можна сказати? Чи все красиве є корисним? Чи все корисне обов’язково красиве? Попросіть дитину навести приклади, пригадуючи окремі продукти харчування, предмети чи елементи природи.

2.Попросіть дитину пояснити прислів’я ” Сила та розум – краса людини”; ” Нарядилась, як пава, а кричить, як гава”.

3.Загадайте загадку: ” Зелененька, мов трава,її пісенька ” ква-ква”. Покажіть зображення земляної жабки, обговоріть, чи вважає дитина її красивою. Поміркуйте, для кого жабка може бути красунею.

  1. Запропонуйте дитині мовленнєву вправу : придумати синоніми до слів красивий ( чарівний, ніжний, добрий, лагідний); корисний (гарний, практичний, здібний,дієвий).

5.Створіть з дитиною книжку ” Краса, яка захищає”. Нагадайте, що в природі існує маскувальна краса, яка допомагає тваринам бути непомітними, захиститися від ворогів, полювати. Запропонуйте обрати образ тварини, окрас якої буде відтворювати.

Послідовність роботи:

1)  Вибрати окрас тварини;

2) визначити набір кольорів, які використовуватимуться;

3) відтворити на аркуші паперу  малюнок камуфляжу/ маскування тварини.

Запропонуйте дитині пригадати  маскувальні окраси тварин, птахів, комах: тигра, зебри,сови, богомола , хамелеона.

6.Проведіть психологічну вправу ” Я вродливий”: дитина має розглянути себе в люстерко і знайти те, про що можна сказати ” красиве”. Попросіть пригадати, про що дитина може сказати  ” красиве” щодо зовнішності своїх батьків чи рідних.

Підготувала вихователь Олена Трохимчук.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *