13.10.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою ” Граємо у дворі” підтема “Безпечний двір”.

1.Шановні батьки,розіграйте з дитиною сценки ” Поведінка у дворі: дозволені  та недозволені дії”.

По черзі з дитиною показуйте і коментуйте дії:

-я вийшла на подвір’я та полізла на дерево;

-я вийшов на подвір’я та граюсь у пісочниці;

– я вийшов на подвір’я та дражню собаку…

Той, хто споглядає дію піднімає  зелений олівець, якщо дозволена дія, червоний – якщо не дозволена.

2. Прочитайте дитині оповідання О. Табака ” Мудре цуценятко”

На невеличкому подвір’ї жили собі велика собака і її маленьке цуценятко. Ось воно вже навчилося виповзати зі своєї хатинки-будки. А сьогодні, перебираючи маленькими лапками, добігло до самих воріт. Всілося під ними і почало роздивлятися довкола себе.

Це наше подвір’я, – сказала мама собака. – Нам з тобою треба його пильнувати. Кожного ранку ми оббігатимемо довкола тину, будинку, а особливо маємо уважно поглядати на хвіртку. Чи, бува, хто не прийшов? Якщо це свій, то біжимо радо зустрічати, а коли чужий, то подаємо голос – «Гав-гав-гав!» На подвір’ї можна бавитись на травичці, – продовжувала навчати мама, – ховатись за кущиками і навіть побігати стежинками поміж грядками. Але вибігати зі свого подвір’я тобі, малому, не можна! – Мама помахала лапою і ще раз повторила: – Чуєш?! Не можна! Ця стежка за нашими воротами – тільки для дорослих. Вона веде у далекий світ! Маленький песик задумався – «Що ж воно таке далекий світ?», а потім притулився до маминої лапи і сказав: Я все зрозумів! Найкраще мені, малому, на нашому подвір’ї, а якщо захочу подивитися на далекий світ, то тільки з тобою. Мама посміхнулася і лизнула синочка у його розумну голівоньку.

Запитайте у дитини про що розповідала велика собака своєму маленькому цуценятку.

3.Поясніть дитині, що завжди треба піклуватись про свою безпеку. Закріпіть знання за допомогою гри ” Можна – не можна”.

– Можна гратись сірниками?

-Можна брати ножа і чистити ним картоплю?

-Можна дітям мити картоплину під краном?

-Можна гратися ліками?

-Можна приймати ліки, які приписав лікар під наглядом дорослого?

Після кожної відповіді потрібно узагальнювати  пояснення “Чому”, ” Які наслідки”, ” В чому небезпека”.

4.Обговоріть з дитиною послідовність практичних дій у небезпечних ситуаціях:

Порізав руку;

-розбила коліно;

-вкусив собака;

-наступив на цвях;

-засипав очі піском.

5.Запропонуйте дитині зібрати букет з кленового листя . Запитайте якого кольору листочки, на що вони схожі.

6.Обговоріть з дитиною проблемні питання -що станеться, якщо:

-Листя восени не опаде,

-горобці відлетять на південь,

-не йтиме дощ,

-не буде комах.

7. Запропонуйте дитині виконати аплікацію «Осіннє дерево» із гарбузових насінин.

Вам знадобиться для роботи:

Сухе насіння гарбуза, клей, пензлик, фарби, шаблон дерева, ножиці.

Підготувала  вихователь: Трохимчук О.І.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *