18.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Мешканці лісу” підтема “Первоцвіт”

Шановні батьки. Всі знають, що денний сон необхідний для кожного малюка. Я пропоную вам провести комплекс пробудження після денного сну разом з дитиною.

1.„Проліски”


Синє – синє небо, хмаринок немає,
Вже лагідне сонце усе зігріває,
Де танути сніг ще лише починає,
Там проліски – очі Весна відкриває.

Тепло — і Веснонька очі відкрила,
Холодно — знову повіки стулила,
Тепло — радіють ясні оченята,
Холодно — знову їм хочеться спати.
Та в піжмурки грати
Зима вже стомилась,
Зігрілися квітоньки й зовсім збудились.

  1. В.п. – руки вздовж тулуба. Дитина виконую гімнастику пробудження для очей: розплющує і заплющує очі.
    З-під білого снігу ледь-ледь визирають,
    Тендітні голівки угору здіймають.
  2. В.п. – те саме. На першу і третю ритмічну частину кожного рядка підводить голову й витягує шию. В в.п.
    Щоб далі рости, в них ще сили немає:
    У стеблах під снігом ще соки дрімають.
  3. В.п. – те саме. Повертає  голову праворуч – ліворуч, піднімаючи відповідне плече й торкаючись ним підборіддя. В в.п.
    Та сон проминув, стебла всі потяглися
    І, наповнюючись  соком, угору звелися.
    Як рухався сік, то й вони підростали,
    Тяглися, тяглися й великими стали.
  4. В.п. – те саме. Потягування: повільно піднімаємо угору руки, випрямляємо ноги, натягуючи  носки. В в.п. повільно піднімаємо руки, згинаючи їх у ліктях і притискаючи кулаки до плечей, трохи випинають груди вперед, потягуємося. В в.п. простягаємо  руки вперед і, трохи відриваючись від ліжка, підводимося. В в.п.
    А де ж це листочки?
    Згорнувшись, дрімають…
    Та ось вони спинки свої випрямляють
    І тягнуть верхів очки вгору і в боки,
    Угору і в боки, зміцнілі від соку.
  5. В.п. – сидячи на зігнутих ногах, руки схрещені на грудях, тулуб нахилений донизу й голова чолом притиснута до колін. В в.п.
    Та й виросли квіти великі нівроку.
    І сніг вже розтанув із правого боку,
    А з лівого гарно дзюркоче водичка.
    Ліворуч ще голо, праворуч — травичка.
  6. В.п. – стоячи на колінах, притиснуте одне до одно-го, руки вздовж тулуба. Обертаємо тулуб ліворуч – праворуч, водночас відводячи за спину відповідну руки.
    Ось проліски вітер узявся хитати
    І в різні боки стеблинки схиляти.
    Та стебла гнучкі, й вітру їх не зламати,
    Хоч як хай хита, будуть прямо стояти.
  7. В.п. — стоячи біля ліжка, ноги на ширині ступні, руки на поясі. Нахиляти тулуб ліворуч – праворуч; вперед – назад.
    Їм сік землі корінці набирали.
    Так щедро вона їм його дарувала –
    Удень дарувала і темної ночі,
    Щоб сонцю всміхалися Весноньки очі.
  8. В.п. – стоячи біля ліжка, ноги на ширині ступні, руки вздовж тулуба. Почергово піднімаюємо зігнуті в коліні праву-ліву ногу; обхопивши коліно руками, притискають його до живота.
    Погляньте, як проліски сонце вітають!

(Цей комплекс пробудження можна виконувати кожного дня)

 2.Пропоную  переглянути відео та обговорити з дитиною, як пробуджується весна.

 

3. Запропонуйте малюку відгадати, що знаходиться у коробці:

Гра “Так-ні” (живе-неживе; в повітрі, на землі, у воді; бігає, стрибає, знаходиться на одному місці; велике-маленьке…) – квітка.

Запитайте у дитини:

– Бути квіткою – добре чи погано?

-Чи можна порівняти людину з квіткою?

– На яку квітку ти схожий?

– Уяви свій портрет через образ квітки. Розкажи про себе (характер, що любиш, в які ігри подобається грати) від імені квітки. (Наприклад: Я – ромашка. Яка? – весела, грайлива, дружелюбна. Люблю, коли…)

4. Виконайте розвивальне завдання:

– Розглянь малюнок. Назви, кого ти бачиш. Допоможи знайтися дитинчатам та матусям. Порахуй скільки всього утворилось пар. Знайди відповідну цифру.

4. Проведіть разом з дитиною дослід “Велика і маленька квітка”

– Запропонуйте дитині полити квіти: одна квітка у великому горщику, друга у маленькому. Покажіть дві лійки: маленьку та велику. Яку квітку потрібно поливати з якої лійки. Якщо маленьку квітку полити з великої лійки чи буде добре для квітки? Якщо маленькою лійкою полити велику квітку чи вистачить їй води?

5. Художньо-творча діяльність. Запропонуйте дитині зліпити ведмедика за поданим зразком.

 

6.Набір розвивальних завдань.

Картка №85

Вихователі групи:

Істифєєва А.В., Чорноусенко М.О.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *